10 Oktober 2011 (sex lyst)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-10-11 01:38

Ligger stadigvaek en del programmering og forsoeger at oedelaegge sex
lyst,
og goere ting med den som oedelagger mig socialt!

Det er ikke ligefrem at faa mig til at goere selvmord(jeg er ikke
gjort pervers)
Men det er lige paa graensen til selvmord, det er muskelkontrol osv!

Jeg havde aldrig det problem foer emdr!
Som blev begaaet af Karsten Bjoernholt, da det mislykkedes at faa mig
til at stemme
paa det politiske parti DF!

Det er ogsaa noget med at fjerne Testosteron niveau og dermed goere
mig hjerneskadet
og give mig osteoporose!

Jeg er forsoegt fremstillet som en voldelig vanvittig inden, saaledes
at folk syntes
at det er en go ide, at goere ved mig og have gjort ved mig!

Krydspost: dk.politik,dk.helbred

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-10-11 03:55

On 10 Okt., 09:38, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Jeg er forsoegt fremstillet som en voldelig vanvittig inden, saaledes
> at folk syntes at det er en go ide, at goere ved mig og have gjort ved mig!

Det er ogsaa noget med personlighed, forsoeg paa at goere den til alt
det jeg foragter!

Og saa er der en del programmering der forsoeger at faa mig til at
fremstaa som en narcisistisk idiot!
Det drejer sig om at fjerne Selvtillid,Selvsikkerhed og Dominans og
indsaette usikkerhed og tvivl!

Hvilket som regel foere til idioter der render rundt for at haevde
sig, nedgoere andre, for ligesom at antyde
at de selv er bedre end dem, baade overfor dem selv og andre, og
dermed genoprette selvtillid,selvsikkerhed og dominans
(Og ogsaa Testosteron Produktion)

Sane Peter