Film der minder om X-Men
Fra : Rasmus Ibsen

Dato : 09-10-11 06:15

Hey

Der kom for et par år siden en film (ikke Marvel eller andet stort) hvor de
også havde super egenskaber.

Men hvad hed den?

Det var vist noget med at de skulle fanges, hvilket selvf var lidt svært

Fra : Vidal

Dato : 09-10-11 10:35

Den 09-10-2011 07:14, Rasmus Ibsen skrev:
> [...]
> også havde super egenskaber.
>
> Men hvad hed den?
>
> Det var vist noget med at de skulle fanges, hvilket selvf var lidt svært

Var det den, hvor en mands hoved eksploderede?

Fra : Vidal

Dato : 09-10-11 10:37

Den 09-10-2011 11:35, Vidal skrev:

> Var det den, hvor en mands hoved eksploderede?

Altså, Scanners.

http://www.imdb.com/title/tt0081455/

Fra : Rasmus Ibsen

Dato : 09-10-11 14:59

> Altså, Scanners.
>
> http://www.imdb.com/title/tt0081455/

Det er enten den eller Watchmen som Zeki nævner

Nu er der to film på ønske listen

Tak til begge!

Fra : Rasmus Ibsen

Dato : 09-10-11 15:04

> Det er enten den eller Watchmen som Zeki nævner

Nej der var jeg vist lidt hurtig

Watchmen havde jeg aldrig hørt om, men den ser fed ud

Scanners er for gammel, det er en film der kom mellem ca 2006 og 2009 vil
jeg tro...

Det er vist en titel med bare eet ord i...

Beklager jeg ikke har mere info
Hvis det ringer en klokke for nogen så sig endeligt til

Fra : Klaus Petersen

Dato : 09-10-11 16:46

Rasmus Ibsen wrote:

> [...]
>
> Det er vist en titel med bare eet ord i...
>
> Beklager jeg ikke har mere info
> Hvis det ringer en klokke for nogen så sig endeligt til

Hellboy ?

--
Mak tal shree! Lok tak. Mekta satak Oz!

Fra : Zeki

Dato : 09-10-11 13:57

"Rasmus Ibsen" <rasmus.ibsen@please.ask> skrev i en meddelelse
> [...]
> de også havde super egenskaber.
>
> Men hvad hed den?
>
> Det var vist noget med at de skulle fanges, hvilket selvf var lidt svært

Watchmen?

Fra : Lyhn

Dato : 09-10-11 18:27

Rasmus Ibsen wrote:
> [...]
> hvor de også havde super egenskaber.
>
> Men hvad hed den?
>
> Det var vist noget med at de skulle fanges, hvilket selvf var lidt

Er det mon Push du tænker på?

http://www.youtube.com/watch?v=lfAaD2Y7y8A
http://www.imdb.com/title/tt0465580

Fra : Rasmus Ibsen

Dato : 09-10-11 18:37

> Er det mon Push du tænker på?

Nix, det var en hvor de havde superkræfter, som i X-Men...

Jeg må søge lidt mere, det er umuligt med de sparsomme oplysninger jeg har
:D

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 14-10-11 17:55

On 09-10-2011 07:14, Rasmus Ibsen uttered:

Jumper

http://www.imdb.com/title/tt0489099/combined