Noget til Armand
Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 08-10-11 10:32

Jeg har en indscannet artikel til Armand. Det er noget med Benelli og
linket til en adresse i nordtyskland hvor man kan få alle dele tila t få
en gammelm Benelli Sei op af en kælder igen....

I andre må også gerne læse artiklen når Armand sig han har hentet den...
http://dl.dropbox.com/u/9786377/Web/Benelli.zip

--
Jens Jacob Bager Jensen
Suzuki SV 1000 N '05, KTM LC4 640 Adventure '04

Fra : Armand

Dato : 09-10-11 12:43

Den 08-10-2011 11:32, Jens Jacob Bager Jensen skrev:
> [...]
> en gammelm Benelli Sei op af en kælder igen....
>
> I andre må også gerne læse artiklen når Armand sig han har hentet den...

Tak for opmærksomheden og arbejdet i at viderebringe sagerne.
Som skrevet privat vil jeg kort lige tippe givne læsere om en sidefejl:
Læserækkefølgen af de fem sider er: 1, 2, 4, 5 og 3!

Men pas på: Det er rystende læsning

--
Armand.
(Stumpesamler på et helt andet plan)