TV serier for voksne?
Fra : sigurno

Dato : 07-10-11 19:32

Hej gruppe
Er der nogle der vil nævne nogle serier (boxe) jeg kan købe som er for
voksne noget lidt krimi thriller agtigt. Nævn bare mange. Ikke humoristisk!.

Mvh.

Sigurno

Fra : CK®

Dato : 08-10-11 15:36

Den 07-10-2011 20:32, sigurno skrev:
> [...]
> voksne noget lidt krimi thriller agtigt. Nævn bare mange. Ikke humoristisk!.

Crminal Minds
CSI-serierne
Afterlife
The Closer
Medium
Lost
Holocaust
Numb3rs
24 Timer
Alias
La Femme Nikita
Heroes
Dexter (?)
Dalziel & Pascoe
Fringe
True Blood (?)
Taken
Jericho

I dem med (?) ved jeg ikke om thriller-elementet er til stede.

Claus

Fra : sigurno

Dato : 09-10-11 13:26

> [...]
> Medium
> Lost
> Holocaust
> Numb3rs
> 24 Timer
> Alias
> La Femme Nikita
> Heroes
> Dexter (?)
> Dalziel & Pascoe
> Fringe
> True Blood (?)
> Taken
> Jericho
>
> I dem med (?) ved jeg ikke om thriller-elementet er til stede.

Tak, det var da mange.

Mvh.

Sigurno

Fra : Steen

Dato : 10-10-11 20:40

sigurno <nospampavlova@cafeer.dk> wrote:

> [...]
> voksne noget lidt krimi thriller agtigt. Nævn bare mange. Ikke humoristisk!.

http://www.imdb.com/list/1Alw4br2Xq4/
Ikke alle er krimi/thrillers
--
Steen