Og den næste James Bond-film...
Fra : Zeki

Dato : 06-10-11 18:20

....kommer angiveligt til at hedde "Skyfall" og skulle blive mere
back-to-basic end den musikvideoagtige og forrige 'Quantum of Solace'

Optagelserne starter næste måned og filmen har premiere nov 2012

Fra : Anders Houmark

Dato : 06-10-11 19:09

"Zeki" <zeki@dk> skrev i meddelelsen
> ...kommer angiveligt til at hedde "Skyfall" og skulle blive mere
> back-to-basic end den musikvideoagtige og forrige 'Quantum of Solace'
>
> Optagelserne starter næste måned og filmen har premiere nov 2012

Jeg håber at de filmer det, så man kan se hvad der foregår. Det kunne være
ret sejt.
Det eneste jeg husker fra forrige film er en dame som står ved en
vindeltrappe og hejser en lille kurv med marmelade op, og så kommer der
nogle og vælter den.. Det er det eneste jeg husker

Mvh Anders

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 06-10-11 19:47

"Zeki" <zeki@dk> wrote:

> ...kommer angiveligt til at hedde "Skyfall" og skulle blive mere
> back-to-basic end den musikvideoagtige og forrige 'Quantum of Solace'
>
> Optagelserne starter næste måned og filmen har premiere nov 2012

Never say never again.

--
Ikke ham på Facebook.

Fra : Klaus Petersen

Dato : 07-10-11 02:59

Zeki wrote:

> ...kommer angiveligt til at hedde "Skyfall" og skulle blive mere
> back-to-basic end den musikvideoagtige og forrige 'Quantum of Solace'
>
> Optagelserne starter næste måned og filmen har premiere nov 2012

Tror jeg ikke på før jeg ser det, for jeg kan ikke forestille mig at
Sony benytter en karakters navn i en anden film franchise de ejer
rettigheder til som navnet til en James Bond film.

Skyfall er nemlig en af de dersens Transformers.

Så det lugter meget af renden om hjørner med hvad at den egentlige
Bond 23 titel kommer til at blive, med mindre da at de finder på at
lave hans Aston Martin om til at være en Autobot

--
Mak tal shree! Lok tak. Mekta satak Oz!

Fra : Zeki

Dato : 07-10-11 03:52

"Klaus Petersen" <nom@il.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> rettigheder til som navnet til en James Bond film.
>
> Skyfall er nemlig en af de dersens Transformers.

Måske har du ret. Måske er det en arbejdstitel. Men Sony har i hvert fald
lige registreret et hav af domæner med titler som jamesbond-skyfall.com,
jamesbond-skyfall.net, jamesbondskyfall.com, jamesbondskyfall.net,
skyfall-themovie.com osv. På samme måde blev titlen til den forrige spottet
længe før den blev officiel.

Vi får at se om 1-2 mdr.

Fra : Klaus Petersen

Dato : 07-10-11 13:05

Zeki wrote:

> [...]
> jamesbondskyfall.net, skyfall-themovie.com osv. På samme måde blev
> titlen til den forrige spottet længe før den blev officiel.

Gør vi sikkert nu da alle de domæner er opkøbt, men dog tilsvarende
domæner med .co.uk, .dk, .de osv er stadig tilgængelige på nuværende
tidspunkt.

--
Mak tal shree! Lok tak. Mekta satak Oz!