MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvordan er det nu???
Fra : kk

Dato : 07-10-11 09:41

Win XP.
Når jeg åbner et link,via f.eks. en avisside-icon på skrivebordet, så
åbnes den i et lille vindue. Jeg vil gerne have at den starter i et
full-screen vindue, hvordan gør jeg?
På forhånd tak.
mvh
kk

Fra : Ole C

Dato : 07-10-11 09:48

kk skrev blandt andet:

> Win XP.
> Når jeg åbner et link,via f.eks. en avisside-icon på skrivebordet, så
> åbnes den i et lille vindue. Jeg vil gerne have at den starter i et
> full-screen vindue, hvordan gør jeg?

Trækker vinduet til den ønskede størrelse - altså du skal ikke bruge
fuldskærms-ikonet oppe til højre.
Så lukker du det oprindelige vindue - og lukker derefter det vindue som blev
åbnet med link'et. Så bør størrelsen blive husket, men opskriften
forudsætter at der ikke er andre browser-vinduer åbne....

--
vh
Ole C

Fra : kk

Dato : 07-10-11 10:41

Ole C sendte dette med sin computer:

> [...]
> åbnet med link'et. Så bør størrelsen blive husket, men opskriften forudsætter
> at der ikke er andre browser-vinduer åbne....

Mange tak!
mvh
kk

Fra : emjeppesen

Dato : 07-10-11 11:32

Ole C skrev:

>Trækker vinduet til den ønskede størrelse - altså du skal ikke bruge
>fuldskærms-ikonet oppe til højre.

Hvis det skal virke fremover dur kun metoden med at trække ivinduets
sider.

Hilsen emj

Fra : Ole C

Dato : 07-10-11 11:39

emjeppesen skrev blandt andet:

> Hvis det skal virke fremover dur kun metoden med at trække ivinduets
> sider.
>
> Hilsen emj

Ja, det fremgår af den tekst du ikke citerer....

--
vh
Ole C

Fra : emjeppesen

Dato : 07-10-11 15:04

Ole C skrev:

>Ja, det fremgår af den tekst du ikke citerer....

Ja for h......, det gør det sgu da også ;)

Hilsen emj