Dagens nyhed
Fra : Martin Bak

Dato : 06-10-11 13:19

Her følger 3 klip, der på en eller anden måde er relateret til en af dagens
store nyheder.
Den der først gætter sammenhængen, (som ikke er svær) laver i morgen en
tilsvarende tråd med en af morgendagens nyheder.

Flere klip relaterende til dagens nyhed er selvfølgelig også velkomne, men
influerer ikke på, at den der er først, er den der fortsætter i morgen. Hvis
I gider, altså

http://www.youtube.com/watch?v=r7X5ema931U

http://www.youtube.com/watch?v=yU-uCtV2JOs

http://www.youtube.com/watch?v=49ocW71YPfs

Det er ikke en konkurrent til stafetten.

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Henning Jensen

Dato : 06-10-11 14:14

On 06-10-2011 14:19, Martin Bak wrote:

God ide, men et alt for nemt spørgsmål og dermed oplagt svar.

Henning

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-11 14:17

"Henning Jensen" <hbjweb@gmail.com> skrev i en meddelelse
> On 06-10-2011 14:19, Martin Bak wrote:
>
> God ide, men et alt for nemt spørgsmål og dermed oplagt svar.

Tror du alle i gruppen ved hvem Steve Jobs var? ;)

Fra : Henning Jensen

Dato : 06-10-11 14:19

On 06-10-2011 15:17, Alex Linaa wrote:
> "Henning Jensen"<hbjweb@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Tror du alle i gruppen ved hvem Steve Jobs var? ;)

Nej det tror jeg ikke, men procentdelen er nok lille.
Hvis man kan kalde ham en procentdel?

Henning

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-11 14:26

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-10-11 15:17

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> "Henning Jensen" <hbjweb@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Tror du alle i gruppen ved hvem Steve Jobs var? ;)

Hvem er Steve Jobs ???

Hilsen Åge

Fra : Martin Bak

Dato : 06-10-11 14:18

"Henning Jensen" <hbjweb@gmail.com> skrev i en meddelelse
> On 06-10-2011 14:19, Martin Bak wrote:
>
> God ide, men et alt for nemt spørgsmål og dermed oplagt svar.
>
> Henning

Jeg sagde jo at det var nemt Det står morgendagens bidragyder frit for,
at gøre det sværere

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Henning Jensen

Dato : 06-10-11 14:20

On 06-10-2011 15:18, Martin Bak wrote:

> Jeg sagde jo at det var nemt Det står morgendagens bidragyder frit for,
> at gøre det sværere

Jeg mente min kommentar som en ros til en god ide.

Henning.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 06-10-11 14:19

Martin Bak skrev:

> Den der først gætter sammenhængen, (som ikke er svær) laver i morgen en
> tilsvarende tråd med en af morgendagens nyheder.

Steve Jobs (fra Apple) er død.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Martin Bak

Dato : 06-10-11 14:31

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Steve Jobs (fra Apple) er død.

Og du var jo først til at poste svaret. Måske skal det være sværere, men det
er helt op til dig.

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 06-10-11 14:36

Martin Bak skrev:

> Og du var jo først til at poste svaret. Måske skal det være sværere, men det
> er helt op til dig.

Så prøver jeg at huske det i morgen.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-11 14:38

> Og du var jo først til at poste svaret. Måske skal det være sværere, men
> det er helt op til dig.

Hey, svaret stod i mit svar til et andet svar 1 minut før!
Men jeg giver gerne opgaven til Peter

Fra : Martin Bak

Dato : 06-10-11 14:48

> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse

> Hey, svaret stod i mit svar til et andet svar 1 minut før!
> Men jeg giver gerne opgaven til Peter

Sorry Alex. Vi skal måske lige finde formen

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-11 16:18

> Sorry Alex. Vi skal måske lige finde formen

Hehe, no offence :)

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 06-10-11 14:20

Martin Bak skrev:

> Her følger 3 klip, der på en eller anden måde er relateret til
> en af dagens store nyheder.

Det må være Steve Jobs, 1955-2011

--
Herluf :·)
Hvis det dér DAB-radio virkelig er så drønsmart,

Fra : Hauge

Dato : 07-10-11 15:16

Den 06-10-2011 14:19, Martin Bak skrev:
> Flere klip relaterende til dagens nyhed er selvfølgelig også velkomne, men
> influerer ikke på, at den der er først, er den der fortsætter i morgen. Hvis

Nu havde du selv en masse i mod anonyme links til tuben, ja du tudede
ligefrem over det, og alligevel gør du det selv..

Hmm.. Du er fandeme underlig.

/Hauge

Fra : Martin Bak

Dato : 07-10-11 16:18

> Nu havde du selv en masse i mod anonyme links til tuben, ja du tudede
> ligefrem over det, og alligevel gør du det selv..
>
> Hmm.. Du er fandeme underlig.

Hvad tuder du NU over, Hauge? Anonyme links i stafetten er uforskammet
overfor de andre bidragydere. I denne lille gimmick er det en forudsætning
for legen.

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Hauge

Dato : 07-10-11 16:21

Den 07-10-2011 17:17, Martin Bak skrev:
> I denne lille gimmick er det en forudsætning
> for legen.

Jaja, bare man gør det på sin egen måde, så er det i orden. Har du da
båndbredde nok til at se de andre bidrag? Det var det du tudede over..

/Hauge