Predator 2 Blu-ray problemer
Fra : OldTymer

Dato : 06-10-11 13:39

Hej jeg håber et teknisk spørgsmål kan accepteres her i gruppen.

Jeg har Predator 2 på Blu-ray og ved 1.24.37 fryser billedet ca. 10 sekunder
og filmen fortsætter så.
Jeg har ingen alternativ afspiller at prøve på, så jeg er i tvivl om det er
min PS3 eller skiven der er problemet.
Nogen der kan bidrage med lidt info?
Det er denne version af filmen:
http://cdon.dk/film/predator_ii_(blu-ray)-7750516

Tak.

Fra : Klaus Petersen

Dato : 07-10-11 02:35

OldTymer wrote:

> [...]
> at prøve på, så jeg er i tvivl om det er min PS3 eller skiven der er
> problemet. Nogen der kan bidrage med lidt info? Det er denne

Problemer med lagskifte der skyldes en beskidt laser, det er mit gæt.
Det samme tegn kan også opleves med både DVD og almindelige Blu-ray
afspillere at de kan begynde at opføre sig på den måde når laserne
er beskidte.

Så en hurtig tur til forhandleren og det værsted de har aftale med
til at tage sig af Sony's produkter for at få den renset kan sikkert
løse problemet.

--
Mak tal shree! Lok tak. Mekta satak Oz!

Fra : OldTymer

Dato : 07-10-11 08:35

Kan jeg løse problemet på en enkel måde?
Jeg har ikke haft problemer med andre film.

Fra : OldTymer

Dato : 07-10-11 08:40

desuden - min ps3 er ikke særlig gammel og jeg ser kun film på den - jeg har
vel omkring 35 film så den er langtfra presset på nogen måde :)

Fra : Klaus Petersen

Dato : 07-10-11 12:08

OldTymer wrote:

> desuden - min ps3 er ikke særlig gammel og jeg ser kun film på den -
> jeg har vel omkring 35 film så den er langtfra presset på nogen måde
> :)

Desværre nej, der er ingen anden udvej end at sende den til et service
værksted og få dem til at kigge på den.

Den lydder til at være under 2 år gammel, derved er den omfattet af
reglerne for reklamations ret så der har du ikke lov til selv at åbne
den op og evt. selv foretage en rensning af den, for så ryger hele din
ret til reklamation af den ud af vinduet, for de teknikkere kan godt se
det hvis du har pillet ved skruerne for at åbne den.

Sony er nogle af de mest strikse på det område og service folkene
overholder deres regler til punkt og prikke.

--
Mak tal shree! Lok tak. Mekta satak Oz!