--= Ansøgning om fortsat udbetaling og afk~
Fra : Ukendt

Dato : 06-10-11 10:54

Hvad står der præcist i loven ?

Jeg bor alene med min datter som nu er blevet 15 år og skal nu hver eneste
måned udfylde med min underskrift en blanket der hedder:

"Ansøgning om fortsat udbetaling og afkrævning af underholdsbidrag".

Erklæring
(se vejledning på bagsiden)
Undertegnede ansøger om ovenstående bidrag og erklærer herved at:

Underskrives og sendes til kommunen

-Jeg bor ikke sammen med bidragspligtige
-Jeg har ikke modtaget nogen del af bidraget/bidragene direkte fra
bidragspligtige
-Jeg ved, at jeg har pligt til straks at underrette kommunen
(bidragskontoret), hvis der
sker ændringer i bidragsafgørelsen eller i mine familiemæssige forhold i
tiden mellem
indgivelsen af denne ansøgning og udbetalingen af bidraget/bidragene.

( der står intet om barnets evt indtægt pr mdl, det står der på
https://blanket.kk.dk/dbs/default.aspx?EntityID=101
hvor jeg kan udfylde en lignende blanket, men så får jeg ikke en
bekræftigelse på om de har modtaget den )

Københavns Kommune
Underholdsbidrag
Postboks 995
2400 København NV
Københavns Borgerservice
www.kk.dk/borger
TLF.: 33 66 33 66
Underholdsbidrag
Postboks 995
2400 København NV

Hvilken lov kører kbhs kommune efter her ?

Kan man ikke underskrive 1 gang pr 6 mdl eller bare 1 gang til min datter
bliver 18, nøjes med
og så indberette, hvis der er noget der ændrede sig eller min datter får
noget fritadsarbejde, hvad jeg tvivler på.

Mvh Kim

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 06-10-11 14:09

On 06-10-2011 11:53, Kim wrote:

> Hvilken lov kører kbhs kommune efter her ?

Den lov der kun gælder for fædre, men ikke for mødre.

Slå i puden eller opgiv, de gamle "rødstrømper" i kommunen og på
statsforvaltningen giver aldrig op.

Har selv prøvet.

Karl Erik.

--
http://dmwebdesign.dk - DM i Webdesign
http://twitter.com/kechriste

Fra : Jubi

Dato : 06-10-11 14:47

"Karl Erik Christensen" <karlerik@none.invalid.com> skrev i meddelelsen

> Den lov der kun gælder for fædre, men ikke for mødre.

Hvilket ikke besvarer spørgsmålet.

> Slå i puden eller opgiv, de gamle "rødstrømper" i kommunen og på
> statsforvaltningen giver aldrig op.
>
> Har selv prøvet.

Ja ja, tag en tudekiks.

--
Tårnet: Delta 351, trafik jeres klokken 10, 6 kilometer.
Delta 351: Tårn, giv os et andet tip, vi har digitale ure.