Hvilken brusekabine?
Fra : Peter T.

Dato : 06-10-11 09:49

Lejligheden er en gammel arbejderlejlighed på Nørrebro. Toilettet er
tilføjet i entreen ved siden af køkkenet efter en faldstamme blev
installeret. De fleste i beboerforeningen har udvidet toilettet ud mod
køkkenet og har fået lavet en bruseniche der.

Da jeg prioriterer køkkenplads højere end bruseniche (og dermed mindre
køkken), så skal jeg have en brusekabine i soveværelset. Alle, jeg
taler med, siger IFÖ!

På <http://www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/76895> skriver mnoergaard også,
at Ifö er rigtig gode. Men de bliver utætte i kanterne. Den gamle Ifö
kabine, jeg har stående i køkkenet nu, har netop dette problem, men
silicone har afhjulpet på problemet... Jeg hader lappeløsninger.

Er der andre mærker, som er gode eller bedre? Gustavsberg? DanSani?
Royal Scandinavia? HAFA?

--
Peter T.

www.christianiafolkeaktie.dk - jeg har støttet med en tusse.

Fra : Peter T.

Dato : 07-10-11 17:48

Den 06-10-2011 10:49, Peter T. skrev:

> Er der andre mærker, som er gode eller bedre? Gustavsberg? DanSani?
> Royal Scandinavia? HAFA?

Nevermind. HAFAs showroombutik i Valby lukker snart og har 50% på alt.
Jeg nåede bogstaveligt talt i sidste sekund(!), at nappe den udsete
kabine for næsen af en anden. Jeg havde lidt ondt af ham, da han
fortalte, at han var kommet langvejs fra. :)
4 lapper for brusekabine inkl armatur og bruser. Jeg er på toppen og
har lige fået 6000 kr ekstra i budgettet for nyt køkken og toilet! :)

Eller skal det være en ny pc...? Hmmm.... eller måske en
christianiaaktie mere. ;)