Bedste/billigste lufthavn destinationer i ~
Fra : JS

Dato : 05-10-11 22:08

Er er nogen som har erfaringe med at flyve fra KBH til Portugal? Som jeg
forstår ligger der følgende lufthavne ud til kysten:

Porto
Averio
Lisbon
Faro

Men er der lige god dækning(fx direkte forbindelse)/pris fra KBH til alle
disse lufthavne?

Fra : Peter T.

Dato : 06-10-11 07:41

Den 05-10-2011 23:07, JS skrev:
> [...]
> Lisbon
> Faro
>
> Men er der lige god dækning(fx direkte forbindelse)/pris fra KBH til

Som udgangspunkt er der kun rene chartermaskiner til mindre lufthavne,
som Faro og Averio. Dvs. afgange, som du ikke kan regne med, at købe
billet til, da de primært bruges til passagerer, der har købt en samlet
feriepakke.
Men TAP (Portugals svar på SAS) flyver København-Lissabon 2-3 gange hver
dag og har svjh et glimrende indenrigsnet. Porto kan nåes med
mellemlanding i Lissabon, og jeg mindes ikke, at vi har haft en direkte
flyver til Porto i lufthavnen, medmindre det var været en chartret raket
med feks. et professionelt fodboldhold. :)

--
Peter T.

www.christianiafolkeaktie.dk - jeg har støttet med en tusse.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 06-10-11 11:31

"JS" <js@no.email.com> wrote in message

> Men er der lige god dækning(fx direkte forbindelse)/pris fra KBH til alle
> disse lufthavne?

Norwegian flyver direkte til Faro, men kun i sommersæsonen.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 06-10-11 11:33

> Norwegian flyver direkte til Faro, men kun i sommersæsonen.

Korrektion: Det ser kun ud til at være en 2 mdr's pause i Dec-Jan.