Flypriser tur/retur Lanzarote?
Fra : JS

Dato : 05-10-11 07:43

Jeg har kigget på nogle tur/retur priser til Lanzarote i slutningen af
december. Priserne starter fra ca. 4.500 kr. Er det altid så dyrt at flyve
tur/retur til Lanzarote fra KBH?

Fra : Peter T.

Dato : 05-10-11 11:42

Den 05-10-2011 08:43, JS skrev:
> Jeg har kigget på nogle tur/retur priser til Lanzarote i slutningen af
> december. Priserne starter fra ca. 4.500 kr. Er det altid så dyrt at
> flyve tur/retur til Lanzarote fra KBH?

Udbud og efterspørgsel. Mange rejser mellem jul og nytår og derfor er
det dyrere de dage. Hvilke specifikke af- og hjemrejsedage tænker du på?

--
Peter T.

www.christianiafolkeaktie.dk - jeg har støttet med en tusse.

Fra : JS

Dato : 05-10-11 21:40

"Peter T." wrote in message news:4e8c346a$0$289$14726298@news.sunsite.dk...

Den 05-10-2011 08:43, JS skrev:
> [...]

Udbud og efterspørgsel. Mange rejser mellem jul og nytår og derfor er
det dyrere de dage. Hvilke specifikke af- og hjemrejsedage tænker du på?

Det ligger ikke helt fast, men fra ca den 20 dec. + et par dage til omkring
den 29-30 december.

Fra : Peter T.

Dato : 06-10-11 07:27

Den 05-10-2011 22:40, JS skrev:

> Det ligger ikke helt fast, men fra ca den 20 dec. + et par dage til
> omkring den 29-30 december.

Momondo kan presse den helt ned på 3400 kr med afrejse d. 20 og
hjemrejse d. 30. Det er med to mellemlandinger i Amsterdam og
Barcelona. 3600 kr med en enkelt mellemlanding i Barcelona på udrejsen.

<http://www.momondo.com/Cheap_Flights.aspx?search=true&O=CPH&D=ACE&DD=20-12-2011&RD=30-12-2011>

Du kan måske finde billigere tilbud på andre søgemaskiner.

Men du kan prøve, at kontakte feks. Startour og høre om de kan sælge et
flysæde til dig. Alternativt kan du tage chancen og håbe på en
afbudsrejse med et vilkårligt hotel. For siden du spørger efter
flypriser til Lanzarote, lyder det som om, at du allerede har en
overnatningsmulighed dernede. :)

Fra : alexbo

Dato : 06-10-11 08:17

"JS" <js@no.email.com> skrev

> Jeg har kigget på nogle tur/retur priser til Lanzarote i slutningen af
> december. Priserne starter fra ca. 4.500 kr. Er det altid så dyrt at flyve
> tur/retur til Lanzarote fra KBH?

Ja stort set, de gange vi har været afsted var det på "kun fly" pladser
sammen med chartergæster til La Santa Sport.
Men de er svære at finde, navnlig nu hvor Tjæreborg ikke er mere.
Club La Santa sælger tilsyneladende ikke løse flybilletter, men de må jo
flyve med et flyselskab der gerne vil have flyet fyldt.
Det var måske værd at forske lidt i.

mvh
Alex Christensen