Er Skyline konkurs?!
Fra : bannimann

Dato : 05-10-11 01:07

Hej.

Jeg har prøvet at komme at komme ind på Skyline.dk de sidste 3 dage,
men OpenDNS siger, at deres navneservere ikke svarer og der er
åbenbart ikke nogen "hjemme" når man prøver at ringe til dem?

Er der andre der har samme problemer?

- Gad vide om de er ved at dreje nøglen: "Godnat Ole, pengene ligger i
vinduet!" :o/

Fra : Hauge

Dato : 05-10-11 08:19

Den 05-10-2011 09:06, bannimann skrev:
> Jeg har prøvet at komme at komme ind på Skyline.dk de sidste 3 dage,
> men OpenDNS siger, at deres navneservere ikke svarer og der er
> åbenbart ikke nogen "hjemme" når man prøver at ringe til dem?

Hos mig virker skyline.dk fint.

> Er der andre der har samme problemer?

Måske andre der bruger opendns.

> - Gad vide om de er ved at dreje nøglen: "Godnat Ole, pengene ligger i
> vinduet!" :o/

Tjaeh, man skal nok undlade at konkludere noget, ud fra en useriøs
navneserver.

Mvh Hauge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-10-11 08:19

bannimann skrev:

>Jeg har prøvet at komme at komme ind på Skyline.dk de sidste 3 dage,
>men OpenDNS siger, at deres navneservere ikke svarer

opendns fejl

>Er der andre der har samme problemer?

nej efter deres skrammel blev opsagt, har min isp været ok

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Peter

Dato : 05-10-11 12:41

"bannimann" <bannimann@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Kører også med OpenDNS og virker heller ikke her.

PeterB

Fra : Mogens

Dato : 05-10-11 12:48

Den 05-10-2011 13:40, Peter skrev:
> [...]
>

> <Er der andre der har samme problemer?
>
> Kører også med OpenDNS og virker heller ikke her.

Og her virker det med OpenDNS.

Mogens

Fra : Frank Damgaard

Dato : 05-10-11 14:23

On 2011-10-05 13:48, Mogens wrote:

> Og her virker det med OpenDNS.

pt. svares der med fejlside på skyline.dk fra opendns
så på et tidspunkt må der have været fejl med deres DNS.

ns1/2.skylineteknik.dk ser ud til at fungere, så det
er openDNS der ikke har fået opdateret eller har haft en fejl.