genveje problem
Fra : ___P:Sir

Dato : 05-10-11 12:25

Har lige skiftet til Slim browser i stedet for firefox. Nu kan jeg ikke
bruge mine genveje, selvom jeg har gjort Slimbrowser til standardbrowser.
Når jeg trykker på en genvej, åbner printer vinduet...? Hvad mangler jeg at
gøre?
preben

Fra : scootergrisen

Dato : 05-10-11 14:58

> Når jeg trykker på en genvej, åbner printer vinduet...? Hvad mangler jeg at
> gøre?

Hvad er det for en genvej du klikker på ?

Fra : /john

Dato : 05-10-11 15:57

"___P:Sir" <ps@granvista.dk> skrev i meddelelsen

> Har lige skiftet til Slim browser

Hvilken version?

> Har lige skiftet til Slim browser i stedet for firefox

Hvis du med genveje mener Foretrukne (Favoritter, bogmærker) så prøv:

I FireFox: Eksporter Foretrukne (Favoritter, bogmærker), og gem filen på
Skrivebord

I SlimBrowser:

Foretrukne > Manage Favorites > Importer foretrukne

Det burde virke :)

/john