IE8 - langsom søgni
Fra : Thore

Dato : 04-10-11 14:56

Efter installation af IE8 er google blevet sløv...

Når jeg skriver en text i søgefeltet, kommer bogstaverne meget langsomt
efter hinanden. Samtidig kommer der en del sider op nedenunder. Hvor
slår man det fra, så man kan:
1) Skrive sin søgetext
2) Trykke enter (eller klikke SØG)?

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : Thore

Dato : 04-10-11 15:01

On Tue, 04 Oct 2011 15:56:18 +0200, Thore <dinotec@mail.invalid> wrote:

> [...]
>
>Når jeg skriver en text i søgefeltet, kommer bogstaverne meget langsomt
>efter hinanden. Samtidig kommer der en del sider op nedenunder. Hvor

Fandt ud af det. Det havde ikke noget at gøre med IE8, så det er
tilfældige sammenfald. Det hedder Google instant/direkte. Efter det er
slået fra opfører det sig som det plejer...:)

Fra : scootergrisen

Dato : 04-10-11 16:51

> Fandt ud af det. Det havde ikke noget at gøre med IE8, så det er
> tilfældige sammenfald. Det hedder Google instant/direkte. Efter det er
> slået fra opfører det sig som det plejer...:)

Hvor slog du det fra ?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 04-10-11 17:01

scootergrisen skrev:

>Hvor slog du det fra ?

Fandt lige noget en idiot tidligere skrev i denne gruppe
"gå ind i søgeindstillinger (den er under kamhjulet) og vælg Brug ikke
Google Direkte (hvis jeg da har forstået dig rigtigt)"

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Thore

Dato : 05-10-11 11:00

Det var der...:)

Fra : Ole C

Dato : 05-10-11 11:21

Ivan V. Klattrup skrev blandt andet:

> Fandt lige noget en idiot tidligere skrev i denne gruppe
> "gå ind i søgeindstillinger (den er under kamhjulet) og vælg Brug ikke
> Google Direkte (hvis jeg da har forstået dig rigtigt)"

Hvorfor er han en idiot?

--
vh
Ole C

Fra : Max

Dato : 05-10-11 11:38

Hej Ole

> Hvorfor er han en idiot?

Fordi han hed Ivan og ikke er selvhøjtidelig.

Max

Fra : Ole C

Dato : 05-10-11 12:24

Max skrev blandt andet:

> Fordi han hed Ivan og ikke er selvhøjtidelig.

Nå, sådan

--
vh
Ole C