save your love my darling - hvem sang den ~
Fra : uh

Dato : 04-10-11 21:31

....var det i 80'erne? Den var utrolig populær i radioen.

mvh uh

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-11 21:44

"uh" <uhFJERNDETTE@forum.dk> skrev i en meddelelse
> ...var det i 80'erne? Den var utrolig populær i radioen.

Renée & Renato?

Fra : uh

Dato : 04-10-11 22:01

"Alex Linaa" skrev i meddelelsen

"uh" <uhFJERNDETTE@forum.dk> skrev i en meddelelse
> ...var det i 80'erne? Den var utrolig populær i radioen.

Renée & Renato?

Den er godkendt - tak skal du ha!!

mvh uh

Fra : Allan Krautwald

Dato : 04-10-11 22:31

"uh" <uhFJERNDETTE@forum.dk> skrev i en meddelelse
> ...var det i 80'erne? Den var utrolig populær i radioen.
>
> mvh uh

Ja vi spillede den sgu hele tiden i 1983

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 05-10-11 01:00

uh wrote:
> ...var det i 80'erne? Den var utrolig populær i radioen.

Rene & Renato, 1982....
http://www.youtube.com/watch?v=C61af-c3sUM

mvh. Erik Richard

Fra : Michel Sanomi

Dato : 04-10-11 20:48

On 5 Okt., 01:59, Erik Richard Sørensen <tu...@tulle.dk> wrote:
> Rene & Renato, 1982....http://www.youtube.com/watch?v=C61af-c3sUM

Og denne med dem er langt bedre:

"Just one more kiss" - http://www.youtube.com/watch?v=Ic-uu521a8o

Jeg samlede mine tre lp'er og en single med dem på en cd for nogle år
siden. Det blev til 25 sange, da de er ret korte.

Den ene af lp'erne fra loppemarkedet var så fyldt med leverpostej(?),
at den måtte have en tur med opvaskemiddel og en blød børste, før den
overhovedet kunne afspilles, men resultatet blev nogenlunde. Og der
var vist kun to sange, som ikke var på de andre lp'er. Men jeg gav nu
vist også kun en femmer for den. Så kan man ikke forlange
alverden.

Mange hilsner
Michel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-10-11 06:19

"Michel Sanomi" <fantasi@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

var vist kun to sange, som ikke var på de andre lp'er. Men jeg gav nu
vist også kun en femmer for den. Så kan man ikke forlange

Det er i hvert fald rigtig god musik., Synger de endnu?

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-10-11 06:56

Åge Halldorsson skrev:

>Synger de endnu?

Nej
http://en.wikipedia.org/wiki/Ren%C3%A9e_and_Renato

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-11 11:14

"Michel Sanomi" <fantasi@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

>Og denne med dem er langt bedre:
>
>"Just one more kiss" - http://www.youtube.com/watch?v=Ic-uu521a8o

Gys, det er så falsk at tæerne automatisk krøller sammen :-/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-10-11 14:59

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> "Michel Sanomi" <fantasi@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Gys, det er så falsk at tæerne automatisk krøller sammen :-/

Jamen så start en skærebrænder og lyt til det. Det er jo rigtig Linå-musik

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-10-11 17:13

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> "Michel Sanomi" <fantasi@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Gys, det er så falsk at tæerne automatisk krøller sammen :-/

Musikalsk er kvaliteten ellers helt i top. Dejlig sang og dejlig melodi .
Godt udført.
Jeg foretrækker dog den første.
Jeg har prøvet at goooglerere lidt efter sange med dem. Jeg fandt den her.
Jeg blev fascineret af den høje musikkvalitet. Den her sang er
fantastiko: http://www.youtube.com/watch?v=Razv-XVG2s4

Hwa?

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 05-10-11 20:02

> Gys, det er så falsk at tæerne automatisk krøller sammen :-/

Brug læderfedt...det giver bedre plads til tæerne

Fra : Michel Sanomi

Dato : 05-10-11 09:49

On 5 Okt., 12:14, "Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote:

> Gys, det er så falsk at tæerne automatisk krøller sammen :-/

Det kan jeg altså ikke høre. Blander du ikke din væmmelse ved musikken
ind i det mere objektive?

De rammer efter min bedste overbevisning tonerne. Ellers skal jeg
ansøge om et høreapparat.

Mange hilsner
Michel

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-11 18:06

>Det kan jeg altså ikke høre. Blander du ikke din væmmelse ved musikken
>ind i det mere objektive?

Nej, absolut ikke. Han rammer tonerne, det gør hun godt nok ikke hele tiden.

>De rammer efter min bedste overbevisning tonerne. Ellers skal jeg
>ansøge om et høreapparat.

Jamen så her www.oticon.dk

;)