MS Windows
briani 27239
windows 7 reparation af partitionstabel
Fra : egpnews

Dato : 04-10-11 07:05

Hej

Da jeg skannet efter malmware. Så er min partitionstabel til min win 7
smuttet en tur Windows disken kan ikke klare det.

Hvad kan jeg gøre?

På forhånd tak
Erik

Fra : egpnews

Dato : 04-10-11 07:31

On 4 Okt., 15:05, egpnews <egpn...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Da jeg skannet efter malmware. Så er min partitionstabel til min win 7
> smuttet en tur  Windows disken kan ikke klare det.

Jeg glemt, at skrive fejlkoden 0x490.

/ERik

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-10-11 19:59

Boot på Windows 7 DVD'en og start en Installation. Windows vil så
scanne din harddisk. Den bør finde din eksisterende installation og
tilbyde at reparere den. Reboot efter dette.

Vær herefter mere kritisk med hvilke programmer du vælger at køre.
Desværre er en del af de "reparations og optimeringsprogrammer" man
kan finde diverse steder på nettet det rene fup der enten forsøger at
få dig til at betale for at rette nogle påståede problemer (kaldet
scareware) eller decideret skadelige.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Rado

Dato : 04-10-11 21:03

wrote:

>Da jeg skannet efter malmware. Så er min partitionstabel til min win 7
>smuttet en tur Windows disken kan ikke klare det.
>
>Hvad kan jeg gøre?

Jeg har med held genoprettet slettede partitioner med TestDisk:

http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk

--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer