Creation today
Fra : Ole Madsen

Dato : 03-10-11 21:28

Jeg er ikke enig i ungjordskreationisme, men hørte dem tale om evolution, at
det ikke har noget med videnskab at gøre, ret godt

http://creationtoday.com/

KH

Ole

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 14-10-11 18:10

On 03-10-2011 22:28, Ole Madsen uttered:
> Jeg er ikke enig i ungjordskreationisme, men hørte dem tale om
> evolution, at det ikke har noget med videnskab at gøre, ret godt
>
> http://creationtoday.com/

ret forkert.

Eric Hovind?
Oh, the sins of the father...

Fra : Ole Madsen

Dato : 14-10-11 19:02

"Thomas Hejl Pilgaard" <t.pilgaard@adslhome.dk.dk> skrev i meddelelsen
> On 03-10-2011 22:28, Ole Madsen uttered:

> ret forkert.
>
> Eric Hovind?
> Oh, the sins of the father...

jeg siger ikke at jeg er enig i det hele, men i det mindste noget at
forholde sig til, er selv gammeljordskrationist, men nogle af tingene er ok
syntes jeg

Ole

Fra : KL

Dato : 14-10-11 19:53

"Thomas Hejl Pilgaard" <t.pilgaard@adslhome.dk.dk> wrote in message
> On 03-10-2011 22:28, Ole Madsen uttered:

> ret forkert.
>
> Eric Hovind?
> Oh, the sins of the father...

Jeg synes at englænderen er meget mere informativ her.
Eric virker lidt 'frivolous' her, noget som jeg ikke finder så meget hos faren.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 27-10-11 07:09

On 14-10-2011 20:52, KL uttered:

> [...]
>>
> Jeg synes at englænderen er meget mere informativ her.
> Eric virker lidt 'frivolous' her, noget som jeg ikke finder så meget hos

Nej, faderen er ikke så meget 'frivolous', som han er 'fraudulent':

http://www.religionnewsblog.com/16451/kent-hovind-dr-dino-guilty-on-all-counts

http://www.religionnewsblog.com/17231/dr-dino-sentenced-to-10-years-in-prison

Fra : KL

Dato : 27-10-11 10:08

> On 14-10-2011 20:52, KL uttered:

> Nej, faderen er ikke så meget 'frivolous', som han er 'fraudulent':

> [...]
Skal vi kikke på hvor stor straffen var her, hvor der systematisk blev snydt for
ca 100 mio kr.? Den hovedansvarlige blev nærmest forfremmet og andre
skattebetalere skal stå til ansvar.
http://epn.dk/samfund/politik/article2588613.ece
Kan du forklare hvordan det hænger sammen? Skal vi gætte på at det er nogenlunde
samme måde at gøre det på i USA.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 29-10-11 07:22

On 27-10-2011 11:07, KL uttered:

> [...]
> Kan du forklare hvordan det hænger sammen? Skal vi gætte på at det er
> nogenlunde samme måde at gøre det på i USA.

Siger du rent faktisk, at fordi der findes større forbrydere, som
tilsyneladende ikke fik så stor en straf, så er Hovind ikke så slem?

Eller siger du, at det er i orden at snyde skattevæsnet, fordi de selv
er nogle svindlere (baseret på denne ene historie om én person)?

Eller siger du, at man ikke skal betale skat, fordi Skat ikke kan finde
ud af at administrere pengene?

Du bliver nødt til at forklare dig, for jeg er godt nok i tvivl om hvor
du vil hen med den historie, og hvordan den dementerer at Hovind har
svindlet.

Hvad er i det hele taget dit motiv for at forsvare ham?

Fra : KL

Dato : 29-10-11 12:28

> [...]
>
> Eller siger du, at det er i orden at snyde skattevæsnet, fordi de selv
> er nogle svindlere (baseret på denne ene historie om én person)?

mt 17 25-27

> [...]
> svindlet.
>
> Hvad er i det hele taget dit motiv for at forsvare ham?

Hvis du gerne vil vide hvad jeg forsøger at kommunikere så må du læse - og ikke
mindst forstå - hvad jeg skriver.