Miljøzonemærke Undtaget
Fra : Jet

Dato : 03-10-11 10:16

se link http://www.ecosticker.dk/ Environmental zones in Denmark
Starting at November 1, 2011 all foreign buses and trucks will need
the Danish Environment-Sticker called EcoSticker, if they want to pass
through major Danish cities. Such environmental Zones are established
in Copenhagen, Aarhus, Odense and Aalborg.
Jeg fik mail fra: info snabelA green-zones.eu fordi jeg har et sådan
tysk miljøzonemærkat.
Vil spørge her om nogen har fået, fordi jeg har ikke læst derom i
dagspressen.

Fra : Henning

Dato : 03-10-11 18:41

On Mon, 3 Oct 2011 09:16:04 -0700 (PDT), Jet <jetrotte@gmail.com>
wrote:

> [...]
>in Copenhagen, Aarhus, Odense and Aalborg.
>Jeg fik mail fra: info snabelA green-zones.eu fordi jeg har et sådan

Har miljø-zoerne ikke eksisteret i flere år? Hvori er det nye? Der er
måske kommet flere byer på?

Fra : Per H. Kristensen

Dato : 06-10-11 22:03

wrote:

> [...]
>tysk miljøzonemærkat.

Har miljø-zoerne ikke eksisteret i flere år? Hvori er det nye? Der er

===
Jeg var i Århus med en lastbil først på året - det må have været omkring det
tidspunkt miljøzonerne lige var blevet indført.

--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : Jet

Dato : 03-10-11 12:04

On 3 Okt., 20:41, Henning <no.m...@all.invalid> wrote:

> Har milj -zoerne ikke eksisteret i flere r? Hvori er det nye? Der er
> m ske kommet flere byer p ?

Ved det ikke, jeg har ikke set dette specielle skilt før, linket
http://www.ecosticker.dk/  i højre spalte.
Loven træder i kraft 1.november 2011

Fra : Ivar

Dato : 05-10-11 16:47

Jet skrev:

> Loven træder i kraft 1.november 2011

De nye er at udenlandske lastbiler skal have mærke efter 1. november.
Da de i sin tid blev indført, var det åbenbart kun danske lastbiler,
der skulle have mærket.

Ivar Magnusson

--
Måske bliver vinteren ikke så streng, som man kunne frygte. De første
dage i oktober lunede godt efter en trist sommer.

Fra : Steen

Dato : 04-10-11 13:42

> Ved det ikke, jeg har ikke set dette specielle skilt før, linkethttp://www.ecosticker.dk/ i højre spalte.
> Loven træder i kraft 1.november 2011

Skiltet har nu stået rigtig mange steder i Aalborg i mange måneder nu.

/Steen