Farvandsvæsnet nedlægges
Fra : blueocean

Dato : 03-10-11 06:09

Fra : Jakob_K

Dato : 03-10-11 07:44

Jamen så klager vi til Ole Sohn, hvis der mangler nogle (røde) bøjer derude!

Fra : blueocean

Dato : 03-10-11 14:37

On 3 Okt., 15:43, Jakob_K <jakob...@gmail.com> wrote:
> Jamen så klager vi til Ole Sohn, hvis der mangler nogle (røde) bøjer derude!

Tja hvis det kan gøre det, men når man læser hvilke ministreier der
skal overtage det splittede FRV, kan man stille det spørgsmål at dem
som laver opmålingen ikke er det samme som udgiver kort, hvem har så
ansvaret for at det er det rigtige som blive/er udgivet.

Og så er der lige den med hvem skal betale fremover, jeg tror der
bliver indført bruerbetaling på de ting som fritidssejleren bruger, da
de jo ikke er samfunds relateret.

Gert

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 04-10-11 12:02

Påsplitningen bliver:

DanPilot og alle opgaver der vedrører afmærkning og navigation og
støtte til de søfarende flyttes til Erhvervs- og Vækstministeriet.

Hvem tror at det supersohniske komunistpartis leder kan sikre gang i
væksten uden kindkys på røde bøjer?

Oceanografi flyttes til Klima-, Energi- og Bygningsministeriet.

Han røg ud ved sidste valg; men måske kan direktøren for den grønne
tænketank Concito finde et par grønne bøjer.

Søopmåling flyttes til Miljøministeriet.

En Svend Auken efterfølger der ofte giver interview fra en cykel
hovedsagentlig med fokus på luftfrorureningen i København.

VTS Øresund, Kystudkig, Kystredningstjenesten og Forsvarets Center for
Operativ Oceanografi bliver i Forsvarsministeriets regi.

Han går i sin farfars fodspor det må vi holde udkik efter, for hvori
består forskellene mellem Oceanografi og Operativ Oceanografi?

Mvh/Harding