Harald Nyborg-elkædesav bruger ikke længer~
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 02-10-11 16:59

Min i øvrigt udmærkede 500 krs Harald Nyborg-elkædesav:

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=6216&n=10

bruger ikke længere olie; har nogen et bud på hvor man renser så det
kan komme ud på kæden igen?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 03-10-11 23:43

Hans Paulin (6310) forklarede den 02-10-2011:
> [...]
>
> http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=6216&n=10
>
> bruger ikke længere olie; har nogen et bud på hvor man renser så det kan

Er nu afleveret til HN igen; var under et år.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Preben

Dato : 04-10-11 07:53

Den 04.10.2011 kl. 00:42 skrev Hans Paulin <me@privacy.net>:

> Hans Paulin (6310) forklarede den 02-10-2011:

> Er nu afleveret til HN igen; var under et år.

Nå, skal de så rense den for dig?

--
mvh/Preben

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 04-10-11 22:21

Den 04-10-2011, skrev Preben:
> skal de så rense den for dig?

Præcis!

Desuden var den brækket - næsten - i 2 dele, så de skal også samle den
for mig!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Preben R. Sørensen

Dato : 04-10-11 22:36

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev

> Præcis!
>
> Desuden var den brækket - næsten - i 2 dele, så de skal også samle den for
> mig!

Godt, bare giv dem (lortet tilbage). Den skal iøvrigt virke i to år.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 04-10-11 22:41

Preben R. Sørensen formulerede tirsdag:
> Godt, bare giv dem (lortet tilbage). Den skal iøvrigt virke i to år.

Hæ hæ ;)

Samlekvaliteten er af hekkenfelt til; saven skar fint, men brækkede
under savningen fra hinanden!

Jeg tænker de bare samler den igen som det var før; så ka jeg sætte en
laske på efterfølgende.

Hans
www.zofiaoghans.dk