Revnede druer
Fra : Preben R. Sørensen

Dato : 02-10-11 08:57

Mange OK klaser, også i år, hvor de (dog) er normal størrelse. Men vi får
ingen. De er revnede, og de enkelte der ikke er, er sure.

Skal jeg se mig om efter en anden sort?

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Aksel

Dato : 07-10-11 10:48

Den 02-10-2011 09:57, Preben R. Sørensen skrev:
> Mange OK klaser, også i år, hvor de (dog) er normal størrelse. Men vi
> får ingen. De er revnede, og de enkelte der ikke er, er sure.
>
> Skal jeg se mig om efter en anden sort?

Du nævner intet om, hvilken sort, du har.
Jeg kender udmærket problemet med revnede druer, men det var på en
udendørs, grøn drue. Vi fik aldrig nogen selv, for hvepsene mente, at de
kunne spises, lidt før vi var af samme opfattelse.
Mvh
Aksel

Fra : Preben R. Sørensen

Dato : 09-10-11 19:49

"Aksel" <Aksel@hotmail.dk> skrev

> Du nævner intet om, hvilken sort, du har.
> Jeg kender udmærket problemet med revnede druer, men det var på en
> udendørs, grøn drue.

Fandt et notat om at det er Boskoop Glory, beregnet for friland, men den er
i drivhuset.

Ønsker kun blå druer.

--
M.V.H.