MS Windows
briani 27239
Gen-installere XP
Fra : Poul Jensen

Dato : 02-10-11 07:24

Hej NG,
Jeg har gen-installeret Win XP på en ældre PC. Det var med original XP
installations CD og tilhørende licens-nøgle. Men installations CD'en
er så gammel, at den kun er med Service Pack 1. Jeg kan ikke få PC'en
til at køre Windows Update. Er der noget med, at man som minimum skal
have installations CD med service Pack 2? Hvad gør man i denne
situation?
Venlig hilsen
Poul

Fra : Abricosicus

Dato : 02-10-11 15:03

Den 02-10-2011 15:23, Poul Jensen skrev:
> [...]
> til at køre Windows Update. Er der noget med, at man som minimum skal
> have installations CD med service Pack 2? Hvad gør man i denne

Hej !

Download en SP3.

mvh

Abricosicus