Bogmærker
Fra : mog

Dato : 02-10-11 09:04

Hvordan importerer jeg bogmærkerne fra google toolbar til Firefox?

marberg

Fra : emjeppesen

Dato : 02-10-11 10:11

mog skrev:

>Hvordan importerer jeg bogmærkerne fra google toolbar til Firefox?

Vil tro, at du skal installere google toolbar i firefox først.

Hilsen emj

Fra : mog

Dato : 02-10-11 10:31

Den 02-10-2011 11:10, emjeppesen skrev:

> Vil tro, at du skal installere google toolbar i firefox først.
>
> Hilsen emj

Jo det ville jeg også gerne, men den er ikke kompatibel med ff 7,1
derfor er det lidt omstændigt at skulle logge ind på google og derefter
finde de bogmærker som jeg ofte bruger.

Mog

Fra : emjeppesen

Dato : 02-10-11 11:01

mog skrev:

>Jo det ville jeg også gerne, men den er ikke kompatibel med ff 7,1

Jo, den kan da hentes til 7.1 her
http://www.filehippo.com/download_google_toolbar_firefox/

Hilsen emj

Fra : mog

Dato : 02-10-11 11:42

Den 02-10-2011 12:01, emjeppesen skrev:
> [...]
>
> Hilsen emj

Jo det ville jeg også gerne, men den er ikke kompatibel med ff 7,1

Den besked får jeg når jeg henter den! så hvad er det jeg gør forkert?

Mog

Fra : emjeppesen

Dato : 02-10-11 18:33

mog skrev:

>Jo det ville jeg også gerne, men den er ikke kompatibel med ff 7,1
>
>Den besked får jeg når jeg henter den! så hvad er det jeg gør forkert?

Jeg ved det ikke.
Jeg kunne ikke selv drømme om at installere google toolbar.

Hilsen emj

Fra : marberg

Dato : 03-10-11 10:31

Den 02-10-2011 19:33, emjeppesen skrev:

> Jeg ved det ikke.
> Jeg kunne ikke selv drømme om at installere google toolbar.

Hvorfor ikke, jeg syntes det er nemt med deres bogmærker samt, at man
umiddelbart kan få oversat sider nemt og hurtigt.

Men er der ingen andre end dig som ved noget om hvordan man enten kan
hente toolbar eller importere bogmærker, for Win 7 til Firefox 7.1

Mog

Fra : emjeppesen

Dato : 03-10-11 11:29

marberg skrev:

>Hvorfor ikke, jeg syntes det er nemt med deres bogmærker samt, at man
>umiddelbart kan få oversat sider nemt og hurtigt.

Jeg har http://translate.google.com/ liggende i min bogmærkelinje og
det er det eneste, der er værd at have fra googles toolbar, og jeg er
ikke afhængig af manglende opdateringer. FF opdateres jo hele tiden.
Jeg bruger f.eks. FF version 8.0

>Men er der ingen andre end dig som ved noget om hvordan man enten kan
>hente toolbar eller importere bogmærker, for Win 7 til Firefox 7.1

Sikkert ikke

Hilsen emj