Sailor's Traffic Jam...
Fra : Brian Sørup

Dato : 01-10-11 18:31

Jeg leder efter en bestemt indspilning af Sailor's hit "Traffic Jam" fra
1974.
Det er en dansk sangerinde der har lavet den en gang i halvfemserne...

Nogen der kan huske hvem det var, og evt. hvor jeg kan finde den ?
--
Brian Sørup

Fra : Lars Huusfeldt

Dato : 01-10-11 19:13

"Brian Sørup" skrev i meddelelsen

[...]

Det var Kaya Brüel albummet KAYA 1991

Fra : Brian Sørup

Dato : 01-10-11 20:29

"Lars Huusfeldt" <lars@huusfeldt.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> Det er en dansk sangerinde der har lavet den en gang i halvfemserne...
>
> Nogen der kan huske hvem det var, og evt. hvor jeg kan finde den ?

Mange tak
--
Brian Sørup

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-10-11 21:36

"Brian Sørup" <brizzen@live.dk> skrev i meddelelsen

> "Lars Huusfeldt" <lars@huusfeldt.com> skrev i meddelelsen

> Mange tak
> --
> Brian Sørup

Nogen der har en tube til den? - jeg ville gerne høre den

Hilsen Åge

Fra : Lars Huusfeldt

Dato : 05-10-11 18:22

"Åge Halldorsson" skrev i meddelelsen

> [...]
> --
> Brian Sørup

Nogen der har en tube til den? - jeg ville gerne høre den

http://www.kayabruel.dk/

vælg musik
vælg album 'KAYA' (det nederst længst til højre)
lyt til Traffic Jam

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-11 19:18

"Lars Huusfeldt" <lars@huusfeldt.com> skrev i en meddelelse

> http://www.kayabruel.dk/
>
> vælg musik
> vælg album 'KAYA' (det nederst længst til højre)
> lyt til Traffic Jam

Faktisk en fin udgave, men der mangler nu den lede Moog synthesizer fra
originalen, Den er nummerets signatur, og bærende figur:

http://www.youtube.com/watch?v=_ZLm3l2i0wA

/Alex

Fra : Max

Dato : 05-10-11 21:40

Hej Alex

> Faktisk en fin udgave, men der mangler nu den lede Moog synthesizer
> fra originalen, Den er nummerets signatur, og bærende figur:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=_ZLm3l2i0wA

Ja, Sailor var 90 % sound og 10 % tekst og musik.

Og det er faktisk forkert at skrive var, for de lever
da endnu

http://www.sailorbookings.com/index.html

Fint gået af et band med en nordmand som hovedfigur.

Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-10-11 19:22

"Lars Huusfeldt" <lars@huusfeldt.com> skrev i meddelelsen

> vælg musik
> vælg album 'KAYA' (det nederst længst til højre)
> lyt til Traffic Jam

Tak skal du have.
Den er dog rædselsfuldt dårligt lavet. Musikken er uden fylde og så lyder
rytmen som en der slår på en kasse med en pind og på nogle glas.
Udpræget dårlig udførelse. Discountpræget. Musikken er også for P3-støjende.
Jeg bliver dårlig nu.

Vi må have den i en ordentlig udgave:
http://www.youtube.com/watch?v=OKxYGvec2mg

Jeg vil dog hellere have et glas champagne:
http://www.youtube.com/watch?v=rmJxeysqiAY&feature=related

Det kan da godt være det er en drink for meget,
men det var nødvenligt efter den oplevelse med KAYA. Huuu ha:
http://www.youtube.com/watch?v=KWxQu1mE1fA&feature=related

Nå ja o.k., et par drink for meget. Det går jo nok. Jeg render jo ikke rundt
på stilet hæle: http://www.youtube.com/watch?v=Lb0FWRkZIbI&feature=related

SAILOR styrer vildt

Hilsen Åge