rep af forsejl
Fra : Ole Michaelsen

Dato : 01-10-11 20:42

Hej

Syningerne i vores forsejl er ved at gå op flere steder langs agterliget. Hvem
kan sy sådan et, og nogen ide om prisniveauet? Det er en 24 fods drabant, og vi
ligger i Christianshavn.

Pft

Ole M

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 01-10-11 13:58

Prøv Quantum på Amager Strandvej.
De kan give dig en pris, det er svært at gøre her i gruppen på
baggrund af dit indlæg.
Lad sejlmageren vurdere hvad der skal sys og måske skal der også lidt
tilretning af banerne.
Det er bedst at få rettet sejlet rigtigt til, så sejlet får den
rigtige facon. Et hult sejl er bedst til at sejle sidelæns med, det
kan ingen være tjent med.

Mvh/Harding

Fra : Finn Borch

Dato : 01-10-11 15:56

> [...]
> kan sy s dan et, og nogen ide om prisniveauet? Det er en 24 fods drabant, og vi

Det er intet problem at sy den slags "småting" selv på en almindelig
"hjemmesymaskine". Så længe det er ude ved sejlkanterne er den slags
maskiner faktisk store nok. Det værste er næsten at finde en tynd
tråd, der også er passende stærk.

Finn B. A.

Fra : Grandoldman

Dato : 04-10-11 01:07

On 1 Okt., 17:55, Finn Borch <finnb...@gmail.com> wrote:

> [...]
> "hjemmesymaskine". Så længe det er ude ved sejlkanterne er den slags
> maskiner faktisk store nok. Det værste er næsten at finde en tynd

MMC.dk har en god og stærk sytråd som ikke er for tyk til de fleste
maskiner.

Andy

Fra : JensK

Dato : 01-10-11 19:21

Enig med Harding - prøv Quantum. De er meget rimelige med priser på
reparationer. Jeg vil gætte på omkring 500 kr.
Hilsen
Jens

Fra : Torben Pd 57 Sirius

Dato : 02-10-11 06:42

On 2 Okt., 03:26, "HKN" <henrik...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> Hvem
> kan sy s dan et, og nogen ide om prisniveauet? Det er en 24 fods drabant, og

Hej

Jeg vil anbefale Niel Pryde sails, de laver et godt arbejde, og så
ligger de på Christianshavn, tæt på vor frelser kirke.

Har fået lavet flere småting hos dem, de er hurtige og til en god
pris.

Hilsen
Torben
Pd 57 Sirius