Datter død
Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 30-09-11 21:08

Sorø Amt, Ringsted Herred, Nordrupøster Sogn 1767/1804 opslag 65 side 2

Tredje begravelse i 1787, Ulrich Teilbrænders datter, jeg kan ikke tyde
navnet (noget med Ma..) og alderen (12 etellerandet).

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk

Fra : Arne Nielsen

Dato : 01-10-11 11:25

Den 30-09-2011 22:07, Erik Ginnerskov skrev:
> Sorø Amt, Ringsted Herred, Nordrupøster Sogn 1767/1804 opslag 65 side 2
>
> Tredje begravelse i 1787, Ulrich Teilbrænders datter, jeg kan ikke tyde
> navnet (noget med Ma..) og alderen (12 etellerandet).

Alderen er 12 år, men navnet, noget med Mari... Måske er dåben lettere
at læse, men hun er ikke født i Nordrupøster, så vidt jeg kan se.
Venlig hilsen
Arne

--
Fjern 0 i adresse ved direkte svar

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 02-10-11 16:36

Arne Nielsen wrote:

> Alderen er 12 år, men navnet, noget med Mari...

Det må være Maren - at dømme efter oplysninger fra anden kilde

> Måske er dåben lettere
> at læse, men hun er ikke født i Nordrupøster, så vidt jeg kan se.

Maren blev født i Stenlille, Merløse Herred, Holbæk Amt.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk