Var det noget med en spritny 911? :)
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 01-10-11 09:15

"Amerikansk firma har bygget en bil, der i den grad ligner, ja nærmest
er en 911 fra dengang..." :

http://fpn.dk/motor/bil/article2562375.ece

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-11 11:49

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
> "Amerikansk firma har bygget en bil, der i den grad ligner, ja nærmest er
> en 911 fra dengang..." :
>
> http://fpn.dk/motor/bil/article2562375.ece

Og med design fra før, de fik underbid.
Det slår mig dog, at horn-grillen er blevet til positionslys.

Bagskærmene er lige trukket voldsomt nok, men der skal jo være plads til de
svulstige ruller, når maskineriet yder over 400 hk.
Den gamle 2 liters havde vist kun 130 hk.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : KASO

Dato : 01-10-11 13:01

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
> "Amerikansk firma har bygget en bil, der i den grad ligner, ja nærmest er
> en 911 fra dengang..." :
>
> http://fpn.dk/motor/bil/article2562375.ece

Jeg kan ikke lade være med at tænke: "Hvorfor?"

Så hellere en moderne 911'er med flere hk til færre penge......