Browser
stl_s 3840
arlet 2470
explore 9
Fra : Me&My

Dato : 29-09-11 10:32

Hej i gruppen

Når jeg åbner en ny fane i explore 9 viser den alt hvad der er blevet søgt
på? Kan den ikke vise startside i stedet for?

Vh.
Me&My

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-09-11 13:02

Me&My skrev:

>Når jeg åbner en ny fane i explore 9 viser den alt hvad der er blevet søgt
>på? Kan den ikke vise startside i stedet for?

Internetindstillinger > Generelt > Faner > Indstillinger > når der åbnes
en ny fane åbn: "Den første startside"

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Me&My

Dato : 30-09-11 07:34

"Ivan V. Klattrup" skrev i meddelelsen

Me&My skrev:

> [...]
>på? Kan den ikke vise startside i stedet for?

Internetindstillinger > Generelt > Faner > Indstillinger > når der åbnes

Hej Ivan

Og jeg som prøvede alt muligt andet, og så var det bare i
internetinstillinger, haha... Mange tak for hjælpen...

Vh.
Me&My