MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Spil er pludselig i boke i stedet for hele~
Fra : Benny Wørts Jensen

Dato : 29-09-11 09:18

Hej.
Jeg sipper og spiller Farcry2 og nu er jeg forvirret.
Computeren er begyndt, at sætte spillet i windue og ikke på hele skærmen.
jeg har set alle indstillinger efter i spillet og der kan jeg ikke finde
noget.
Jeg sidder og leder efter en indstilling i W7-64B. Men kan ikke finde en
løsning.
Håber, at der er nogen, som kan hjælpe mig.
Benny

Fra : Peter T.

Dato : 29-09-11 11:56

Den 29-09-2011 10:18, Benny Wørts Jensen skrev:
> [...]
> Computeren er begyndt, at sætte spillet i windue og ikke på hele
> skærmen. jeg har set alle indstillinger efter i spillet og der kan jeg

Google - "far cry 2 windowed mode". :)

<http://www.dailyrush.dk/boards/94/topics/67718/>

<http://forums.techarena.in/video-games/1075498.htm>

--
Peter T.

www.christianiafolkeaktie.dk - jeg har støttet med en tusse.

Fra : Benny Wørts Jensen

Dato : 01-10-11 15:24

Google - "far cry 2 windowed mode". :)

<http://www.dailyrush.dk/boards/94/topics/67718/>

Dette løste mine problemer. Takker for hjælpen.
Benny