Problemerhverv i Skt Paul, København
Fra : Jens N. Jensen

Dato : 28-09-11 04:46

Jeg ville være taknemmelig hvis en venlig sjæl kan fortælle mig
hvilket erhverh Fredrik Christian Madsen havde. Han er anført som far
i følgende optegnelser, og stillingsbetegnelsen står umiddelbart efter
hans navn.

Københvns Amt, Skt. Paul Sogn, Opslag 135, Nr. 30
Københvns Amt, Skt. Paul Sogn, Opslag 315, Nr. 154
Københvns Amt, Skt. Paul Sogn, Opslag 410, Nr. 41

Med venlig hilsen og på forhånd tak

Jens N. Jensen

Fra : Flemming Aasklint

Dato : 28-09-11 18:34

Den 28-09-2011 12:45, Jens N. Jensen skrev:
> [...]
> Københvns Amt, Skt. Paul Sogn, Opslag 315, Nr. 154
> Københvns Amt, Skt. Paul Sogn, Opslag 410, Nr. 41

Hej

Hvilken tidsperiode??

Flemming Aasklint

Fra : Jens N. Jensen

Dato : 28-09-11 12:42

On 28 Sep., 19:33, Flemming Aasklint <aaskl...@gmail.com> wrote:

> Hej
>
> Hvilken tidsperiode??
>
> --
>
> Mvh
> Flemming Aasklint

Oops fra 1857-1867 Fødte

Fra : Flemming Aasklint

Dato : 28-09-11 20:29

Den 28-09-2011 20:41, Jens N. Jensen skrev:

> Oops fra 1857-1867 Fødte

Hej

Jeg læser det som Murersv: ( Murersvend)

--
Mvh.
Flemming Aasklint

Flemming Aasklint

Fra : Jens N. Jensen

Dato : 28-09-11 23:21

On 28 Sep., 21:28, Flemming Aasklint <aaskl...@gmail.com> wrote:

> Hej
>
> Jeg l ser det som Murersv: ( Murersvend)
>
> --
> Mvh.
> Flemming Aasklint
>
> --
>
> Mvh
> Flemming Aasklint- Zitierten Text ausblenden -
>
> - Zitierten Text anzeigen -

Ja, det må det være. Tak for at pudse mine briller.

Med venlig hilsen
Jens N. Jensen