Produktionsuge?
Fra : Herman Persson

Dato : 28-09-11 08:53

Vi venter på vores fabriksnye Seat, og når vi mailer til forhandleren om
forventet leveringstidspunkt, svarer han: Produktionsuge 42.
Han er svær at få klare meldinger fra
Man kan vel gå ud fra, at den ruller af samlebåndet i uge 42, ikke?

Hvor lang tid går der så - sådan cirka - til vi kan sætte nøglen i den
og køre hjem?

Den skal vel først transporteres på lastbil fra Spanien eller Tjekkiet.
Så skal den klargøres osv.

Hilsen Herman.

Fra : Anders Majland

Dato : 28-09-11 14:08

> Vi venter på vores fabriksnye Seat, og når vi mailer til forhandleren om
> forventet leveringstidspunkt, svarer han: Produktionsuge 42.
> Han er svær at få klare meldinger fra

Ring til ham - han må have en forventning om hvor lang tid det normalt tager
inden den lander og skal igennem klargøring til udlevering ...

/A

Fra : Ivar

Dato : 29-09-11 18:28

Herman Persson skrev:

> Han er svær at få klare meldinger fra

For sælgere er alt mulig, men kun indtil de har underskriften.

Ivar Magnusson

Fra : Bjørn J.

Dato : 29-09-11 18:41

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> For sælgere er alt mulig, men kun indtil de har underskriften.

Husk, vi er alle sælgere og du har garanteret også noget, du vil sælge...

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : Ivar

Dato : 29-09-11 19:10

Bjørn J. skrev:

> Husk, vi er alle sælgere og du har garanteret også noget, du vil sælge...

Ja, hvad vil du gi'?

Ivar Magnusson

Fra : Bjørn J.

Dato : 29-09-11 20:20

KLIP

> Ja, hvad vil du gi'?

Den skal være blå...

Fra : Andreas Møller Hanse~

Dato : 29-09-11 18:51

Den 28/09/11 09.52, Herman Persson skrev:
> Hvor lang tid går der så - sådan cirka - til vi kan sætte nøglen i den
> og køre hjem?
>
> Den skal vel først transporteres på lastbil fra Spanien eller Tjekkiet.
> Så skal den klargøres osv.

Tjahh - vores Octavia kom jo også fra Tjekkiet - og forhandleren sagde
at efter bilens produktionsuge tog det 2 uger før bilen stod i gården
hos ham - og så kunne han have den klar i ugen efter.
Dette holdt i hvert fald stik.

Andreas M. Hansen

Fra : Herman Persson

Dato : 29-09-11 19:56

Den 29-09-2011 19:51, Andreas Møller Hansen skrev:

> [...]
> at efter bilens produktionsuge tog det 2 uger før bilen stod i gården
> hos ham - og så kunne han have den klar i ugen efter.

1.000 tak, Andreas. Det var præcis de informationer, jeg var ude efter.

Hilsen Herman.

Fra : Lars [6710]

Dato : 30-09-11 09:53

Den 29-09-2011 20:56, Herman Persson skrev:

> 1.000 tak, Andreas. Det var præcis de informationer, jeg var ude efter.
>
> Hilsen Herman.

Såfremt "din" bil har et produktionsnummer, og ugen dermed er
fastlagt... så holder ovenstående....Det er også nogenlunde det
tidsforløb mine skodaer har været igennem
Men her i den senere tid har ihvertfald Skoda på nogle modeller haft ret
lang lead-time i deres produktion...
Om det også er gældende for SEAT ved jeg ikke
men tag lige og gå din forhandler på klingen og hør om produktionsugen
er forventet eller om den er bekræftet

mvh
Lars