Hvilken biltype er du?
Fra : Henning

Dato : 28-09-11 08:43

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 28-09-11 09:32

Henning har bragt dette til os:
> så
> sandt, så sandt

Jeg spiser 2 speltboller hver dag, men kører yoda ;)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : KASO

Dato : 28-09-11 10:09

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
> Henning har bragt dette til os:
>
> Jeg spiser 2 speltboller hver dag, men kører yoda ;)

Jeg har haft Berlingo, Mercedes 280S (ikke taxa), Daihatsu Charade, Citroën
BX (fjern forgænger til C5), Mercedes Viano Marco Polo m.m.fl. - gad vide,
hvilken type hun ville få ud af det?

PS. Husstanden rummer også en Aprilia Habana scooter - hvordan påvirker den
"regnskabet"?
PPS. Jeg spiser også gerne speltbrød - blandt meget andet, men jeg går ikke
op i det økologiske......

Man skal passe på med at forsøge at stoppe folk ind i "kasser".....

Fra : Bjørn J.

Dato : 28-09-11 10:41

"KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Man skal passe på med at forsøge at stoppe folk ind i "kasser".....

Øjebliksbilleder har en tendens til at gøre det..;)

Morsomt nok ændre man holdning og adfærd igennem livet.

Det er før set, studerende som glødende kommunister ( Citroen 2CV) ende op
med at blive velhavende konservative kapitalister senere i deres liv
(Mercedes S-klasse)...

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : Mcwm

Dato : 28-09-11 10:59

Den 28-09-2011 11:08, KASO skrev:
> Jeg har haft Berlingo, Mercedes 280S (ikke taxa), Daihatsu Charade,
> Citroën BX (fjern forgænger til C5), Mercedes Viano Marco Polo m.m.fl. -
> gad vide, hvilken type hun ville få ud af det?

Der ville "diagnosen" nok være skizofreni

Venligst
Mcwm

Fra : KASO

Dato : 28-09-11 15:31

"Mcwm" <me@home.invalid> skrev i meddelelsen

> Der ville "diagnosen" nok være skizofreni

Tjah - det har du måske ret i......

NEJ - det er da noget vrøvl!!!!!!!!

Og dog - du har da ganske ret......

Fra : Mcwm

Dato : 28-09-11 19:10

Den 28-09-2011 16:31, KASO skrev:
> Tjah - det har du måske ret i......
>
> NEJ - det er da noget vrøvl!!!!!!!!
>
> Og dog - du har da ganske ret......
Hey hey, der var ingen der brugte ordet radikal!

Venligst
Mcwm

Fra : KASO

Dato : 28-09-11 21:13

> Hey hey, der var ingen der brugte ordet radikal!
>
> Venligst
> Mcwm

LOL

Fra : admin

Dato : 28-09-11 17:26

KASO wrote:

> Jeg har haft Berlingo, Mercedes 280S (ikke taxa), Daihatsu Charade,
> Citroën BX (fjern forgænger til C5)

BX var ikke C5 forgænger, det er nok nærmere C3

Fra : KASO

Dato : 28-09-11 21:28

"admin" <administration@hsfo.dk> skrev i meddelelsen

> BX var ikke C5 forgænger, det er nok nærmere C3

Du skal da læse op på din historie

XM -> C6
BX -> Xantia -> C5
ZX -> Xsara -> C4
AX -> Saxo -> C2/C3

Fra : Leo Jensen

Dato : 28-09-11 03:59

On 28 Sep., 11:41, "Bj rn J." <mrb...@post.tele.dk> wrote:
> "KASO" <S...@nospam.invalid> skrev i en meddelelsenews:4e82e423$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> KLIP

> jebliksbilleder har en tendens til at g re det..;)
>
> Morsomt nok ndre man holdning og adf rd igennem livet.
>
> Det er f r set, studerende som gl dende kommunister ( Citroen 2CV) ende op
> med at blive velhavende konservative kapitalister senere i deres liv
> (Mercedes S-klasse)...
>
> --
> Mvh/Bj rn J.
> Nichts ist verr ckter als die Wirklichkeit !

Jeg har stadig 2CV'en, men har suppleret op med Jaguar XJ og Fiat
Panda. Den eneste kasse jeg for alvor hører til i er nok *gider ikke
en kedelig tysk bil*

Leo

Fra : Bjørn J.

Dato : 28-09-11 11:15

"Leo Jensen" <leo.5500@gmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

>Jeg har stadig 2CV'en, men har suppleret op med Jaguar XJ og Fiat
>Panda. Den eneste kasse jeg for alvor hører til i er nok *gider ikke
>en kedelig tysk bil*

Der er stadig mange ældre mennesker, der hårdnakket mener, englænderne har
kunnet og kan lave kvalitetetsbiler.

De elsker at stå ude i perlegruset og reparere i stedet for at køre en tur i
det gode vejr..

Fra : Martin Sorensen

Dato : 28-09-11 22:29

On 28/09/2011 8:43, Henning wrote:
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1628489.ece - så
> sandt, så sandt

Ja, de der marketingsfolk ska' jo ha' det lidt forenklet så de ved hvem
de skal skrive annoncer til.

Vi købte en Accord Tourer fordi der er så dejlig megen plads i - det kan
lade sig gøre at sidde bag ved mig, selv om jeg har sædet hvor det
passer mig (med 190cm er jeg vist i det "høje" segment).

Desuden fandt jeg det tiltalende at den havde tabt 40% af nyprisen på
lige over to år og 26000km (i Schweiz).

Men jeg har også en Mazda B2500 pickup - det er schizofrent!

/Martin