TV med hakker
Fra : Per Andreasen

Dato : 26-09-11 17:15

Jeg har forsøgt at se 6. afsnit af serien "Kan de li´ østers" via DR´s
hjemmeside, og der er også link til en potcast (eller hvad det hedder) af
afsnittet. Der sker dog det, at afsnittet bliver hakket i stykker af ca. 6
sekunders intervaller. I pauserne hentes buffer, hvilket varer 20-30
sekunder. Det er i sagens natur en umulig måde at se afsnittet.
Det må være en "fejl" fra DR´s side, fodi jeg har ved tidligere lejligheder
ikke haft problemer f.eks. med "So ein ding" eller "Gintberg på kanten".
Hvorfor går det galt nu, og hvad kan jeg gøre?

På forhånd tak for hjælpen Per Andreasen

Fra : Erik Olsen

Dato : 26-09-11 17:52

Per Andreasen wrote:
> [...]
> lejligheder ikke haft problemer f.eks. med "So ein ding" eller
> "Gintberg på kanten". Hvorfor går det galt nu, og hvad kan jeg gøre?

Det er ofte et problem med DR Bonanza, og ofte om aftenen.
Kapacieisproblemer, regner jeg med.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen