Andet helbred
HelleBirg.. 3068
CLAN 2619
piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-09-11 12:58

Foeles som om at jeg er vaagnet mere op!

Men jeg mangler omkring 60 procent af min IK sammenlignet med foer emdr!
(Det har varieret ret meget her paa det sidste)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-09-11 14:30

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e8069bb$0$289$14726298@news.sunsite.dk...
Foeles som om at jeg er vaagnet mere op!

Men jeg mangler omkring 60 procent af min IK sammenlignet med foer emdr!
(Det har varieret ret meget her paa det sidste)

Sane Peter

Det virker heller ikke sandsynligt, at jeg nogensinde vaagner op!
Saa sidste dag som vaagen var foer emdr i 1998!

Saedvanlige Fiskeolie,C-Vitaminer,Vitaminpille,Calcium/Magnesium, ingen jern idag!

Desuden har jeg lagt maerke til, at mine skriverier om hvad jeg har vaeret udsat for, har
givet folk den ide at det er fuldstaendigt lovligt og ikke er en strafbar forbrydelse!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-09-11 14:40

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e807f20$0$288$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det er faktisk tretten aar siden at jeg gik med til at proeve emdr, for at se om det
kunne afhjaelpe en depression, og blev udsat for overgreb,mens jeg var forsvarsloes,
da det mislykkedes at programmere mig til at stemme paa det politiske parti DF!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-09-11 15:06

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e808190$0$288$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det koere ogsaa en del rundt derinde for at lave min personlighed om, til noget jeg ikke bryder mig om!
Det er en god ide at rette op efter, da jeg arbejdede paa paa boerne biblioteket paa byskolen i Nakskov
(Men der er jeg i begyndelsen af tyverne)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-09-11 15:13

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e8087a7$0$282$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Der var ogsaa en del forsoeg paa at lave snavs som skulle have foregaaet der(det hele loegn selvfolgelig)
Det er utroligt saa effektiv "oedelaeg dig selv og "oedelaeg dig selv paa en maade som ikke kan opdages af andre"
er, naar de er drevet af smerte signaler til brainstem og limbic system, og man sidder og ikke kan bevaege sig!

Sane Peter