Blodfortyndende medicin
Fra : js

Dato : 25-09-11 12:56

Jeg har fået blodfortyndende medicin siden okt.07, for blodprop i hjernen

Nu skal jeg holde 14 dages pause pga. operation
ER det ikke farlig, hvad er chansen for at få en ny prop i den periode

Jørgen

Fra : Uffe Ravn

Dato : 25-09-11 21:11

"js" <9440@bierstedaf.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har fået blodfortyndende medicin siden okt.07, for blodprop i hjernen
>
> Nu skal jeg holde 14 dages pause pga. operation
> ER det ikke farlig, hvad er chansen for at få en ny prop i den periode

Jeg forstår godt din frygt, men rigtig mange mennesker lever utallig mange
år uden blodfortyndende behandling, og uden at få en blodprop af den grund.

Se din blodfortyndende behandling som en skudsikker vest du går med altid
resten af livet, imens du bor i Aalborg øst.
Det er ikke sandsynligt at du bliver ramt af et bandeskyderi i de 14 dage.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : js

Dato : 26-09-11 18:06

Den 25-09-2011 22:11, Uffe Ravn skrev:
> [...]
> resten af livet, imens du bor i Aalborg øst.
> Det er ikke sandsynligt at du bliver ramt af et bandeskyderi i de 14 dage.

Ja jeg nok lidt nervøs,men det skyldes nok, at da jeg skulle have en
biopsi, ville huslægen ikke give grøn lys for at stoppe en uge, nu er
det 2 uge.
Operations lægen sagde at der var større risiko for at forbløde end få
en blodprop. Det er jeg enig med ham i

fra
Jørgen

Fra : Uffe Ravn

Dato : 26-09-11 20:50

"js" <9440@bierstedaf.dk> skrev

> [...]
> 2 uge.
> Operations lægen sagde at der var større risiko for at forbløde end få en

Jeg skulle engang opereres i næsen, jeg spurgte kirugen om hvordan med
blodfortyndende, han mente at jeg blot skulle fortsætte med den.

I stedet for en 3 dages indlæggelse blev det til 8 dage fordi blødningen
ikke kunne standse.

Så jeg er også enig.

Mvh. Uffe Ravn