Politi afholder auktion
Fra : admin

Dato : 24-09-11 14:14

Er det ikke normalt at indtægter går i statskassen når
politiet afholder auktioner på kostervarer?

Fra : alexbo

Dato : 24-09-11 15:06

"admin" skrev

> Er det ikke normalt at indtægter går i statskassen når
> politiet afholder auktioner på kostervarer?

Jo.
Det meste fra artiklen er da også noget vås.
Det er muligt at de tidligere ejere har fået forsikringsbeløb udbetalt, men

tilhører tingene forsikringsselskabet.
At pengene ryger i lommerne på politiet er nok skrevet af en praktikant, de
tror jo også at bøder går lige i lommen på politiet.
Jeg tror slet ikke der findes journalister på netaviserne, i hvert fald ikke
nogen der ved noget som helst, eller gider finde ud af det.
Der sidder nogle mennesker der sender det vrøvl videre som de selv får
sendt, i dette tilfælde fra Ritzau.

Vi har lige haft en tråd om et lejemål, mange artikler på nettet om den sag,
men ingen der forklarer hvad der egentlig er baggrunden for den omtalte dom.
Ikke engang hvilken sag der var anlagt og med hvilken begrundelse.

mvh
Alex Christensen

Fra : Kurt Lund

Dato : 24-09-11 19:46

"alexbo" <alexbo@email.dk> wrote

> At pengene ryger i lommerne på politiet er nok skrevet af en praktikant,
> de
> tror jo også at bøder går lige i lommen på politiet.

Har du ikke læst artiklen eller er den blevet ændret? Citat: "Den indkomne
million kroner ryger nu direkte i statskassen."

--
Kurt Lund

Fra : admin

Dato : 24-09-11 20:53

Kurt Lund wrote:
> "alexbo" <alexbo@email.dk> wrote

> Har du ikke læst artiklen eller er den blevet ændret? Citat: "Den
> indkomne million kroner ryger nu direkte i statskassen."

Jeg sendte dr en mail med deres misinformation
og vupti blev artiklen ændret, så det med praktikanten
blev nok taget til efterretning

Fra : alexbo

Dato : 24-09-11 22:12

"Kurt Lund" skrev

> Har du ikke læst artiklen eller er den blevet ændret? Citat: "Den indkomne
> million kroner ryger nu direkte i statskassen."

Den er ændret åbenbart på admin's foranledning.

Jeg synes ikke at der ville være noget galt i at skrive at politiet fik en
million ind ved auktionen, det er bare en talemåde.
Men når der i artiklen står at det er en million lige ned i lommerne på
politiet er det for præcist til at være en løs bemærkning.

BT har åbenbart trukket nogle omkostninger fra, eller placeret momsen i
statskassen og resten i politiets kasse.
http://www.bt.dk/danmark/politi-tjener-800.000-paa-tyvekoster

mvh
Alex Christensen

Fra : admin

Dato : 25-09-11 07:08

alexbo wrote:
> "Kurt Lund" skrev

> Den er ændret åbenbart på admin's foranledning.

Det helt sjove er at i radioavisen kl. 22 havde de ikke
fået min "rettelse" med, for da gengav de den
oprindelige nyhed