Er det er kusine og en fætter? - det lyder~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-09-11 16:34

SJOVT - haha haha

Vi kender jo Andreas Gabalier, men nu er der Sgu et dame-menneske der
efterligner ham. Hun har netop fået sin musikalske debut på landsdækkende tv

ANDRES GABALIER (Det er fra Feste der Volksmusik)
http://www.youtube.com/watch?v=Cpmfr1VKFQg

HANNAH (Hørt i Musikantenstadl den 17.9 2011)
http://www.youtube.com/watch?v=OWkkCd4jM9M&feature=related

HAHAHA. Du Godeste - Hwa siger i?

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-09-11 17:14

meddelelsen news:4e7df875$0$287$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>
> ANDRES GABALIER (Det er fra Feste der Volksmusik)
> http://www.youtube.com/watch?v=Cpmfr1VKFQg
>
> HANNAH (Hørt i Musikantenstadl den 17.9 2011)

Hvem er "vi" ?

Jeg kender ikke Andreas Gabalier - har aldrig hørt om ham, så det er vist en
kende overvurderet, at alle kender bemeldte herre.

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-09-11 19:35

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg kender ikke Andreas Gabalier - har aldrig hørt om ham, så det er vist
> en kende overvurderet, at alle kender bemeldte herre.
>
> mvh Eva

Andreras Gabalier er ellers så ufatteligt extrtremt populær, at det er
næsten helt uforståeligt.
Andreas er fra Hansi-landet Østrig (Hansi er også meget kendt) Men ham
der Andreas`s sidste album kom i juni sidste år, altså 2010.
Albummet skøjtede ind på en 2. plads på den officielle salgsliste i Østrig.
Nu er vi nået til det næste årstal 2011 og her sidst i september er han
stadig på salgslisten. Han er i denne uge nr. 3.

67 uger på hitlisten - I starten nr. 2 - nu nr. 3 - og den har selvfølgelig
været nr. 1

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-09-11 19:35

meddelelsen news:4e7e22c8$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Andreras Gabalier er ellers så ufatteligt extrtremt populær, at det er
> næsten helt uforståeligt.

Hov, værsågod:
http://austriancharts.at/showitem.asp?interpret=Andreas+Gabalier&titel=Herzwerk&cat=a

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-09-11 20:49

> [...]
> stadig på salgslisten. Han er i denne uge nr. 3.
>
> 67 uger på hitlisten - I starten nr. 2 - nu nr. 3 - og den har

Ja, men nu bor jeg jo ikke i Østrig

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-09-11 21:13

> Ja, men nu bor jeg jo ikke i Østrig

Men der er en verden udenfor Danmark.
Og jeg kendte ham da

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-09-11 21:41

meddelelsen news:4e7e39c1$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Men der er en verden udenfor Danmark.
> Og jeg kendte ham da
>
> Hilsen Åge

Jamen, du sidder jo også og ser shows fra Østrig - det gør jeg ikke!

Prøv at spørg "manden på gaden" - jeg vil vædde på, at meget få kender ham!

mvh Eva

Fra : Allan Krautwald

Dato : 24-09-11 22:59

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at spørg "manden på gaden" - jeg vil vædde på, at meget få kender
> ham!
>
> mvh Eva

Du tager fejl...hvis Åge spørger manden på gaden, så er der INGEN der kender
ham

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-09-11 23:33

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Du tager fejl...hvis Åge spørger manden på gaden, så er der INGEN der
> kender ham

Der kan jo være en eller to, der ser de samme kanaler som Åge - det svære er
vel bare lige at ramle ind i dem )

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-09-11 08:17

> Der kan jo være en eller to, der ser de samme kanaler som Åge - det svære
> er vel bare lige at ramle ind i dem )
>
> mvh Eva

Ikke for KRUTTE. Han går rundt med bind for øjnene og har gjort det i mange
årtier.

HAHAHAHAH

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-09-11 20:53

> [...]
>
> ANDRES GABALIER (Det er fra Feste der Volksmusik)
> http://www.youtube.com/watch?v=Cpmfr1VKFQg
>
> HANNAH (Hørt i Musikantenstadl den 17.9 2011)

Ja ud fra det du linker til, så er det uforståeligt, at han er så populær -
men han synger måske sange, der er bedre end denne?

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-09-11 21:27

> Ja ud fra det du linker til, så er det uforståeligt, at han er så
> populær -

Ja, hans musik er nu heller ikke lige min kop øl, i disse Oktoberfest-tider

> men han synger måske sange, der er bedre end denne?

Nej, det gør han faktisk ikke. Meget af det ligner pop-musik.
Der er dog den her der er rigtig god. Vi stiller lige om til slagerkanalen
SWR4 som er på "Tour"

Værsågod: http://www.youtube.com/watch?v=A43iVx4HCTA

Det er fantastiskj som HANNAH ligner ham. Ja, i musikken altså

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-09-11 23:24

> [...]
>
> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Du tager fejl...hvis Åge spørger manden på gaden, så er der INGEN der

Hvis Krutte spørger manden på vejen, så er der kun Kruttes familie der
kender Rolling Tip-Oldefar

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-09-11 23:39

meddelelsen news:4e7e586b$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Hvis Krutte spørger manden på vejen, så er der kun Kruttes familie der
> kender Rolling Tip-Oldefar
>
> Hilsen Åge

Jeg tror du vil få svært ved at finde nogen, der ikke kender Rolling Stones.

Eva

Fra : P. Petersen

Dato : 25-09-11 00:24

"Åge Halldorsson" skrev i meddelelsen

> [...]
> kender ham

Hvis Krutte spørger manden på vejen, så er der kun Kruttes familie der

Ja, Allan er som alle os andre i familie med hinanden.
De fleste kender R. S.
http://www.youtube.com/watch?v=JMkFjYRWM4M

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-09-11 08:19

"P. Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, Allan er som alle os andre i familie med hinanden.
> De fleste kender R. S.
> http://www.youtube.com/watch?v=JMkFjYRWM4M

.............. Det er jo også Krutte-Pelle-Linå-musik. Hæhæ.
Alle kender også en vinkelsliber og rundsav.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-09-11 10:11

meddelelse news:4e7df875$0$287$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>
> ANDRES GABALIER (Det er fra Feste der Volksmusik)
> http://www.youtube.com/watch?v=Cpmfr1VKFQg
>
> HANNAH (Hørt i Musikantenstadl den 17.9 2011)

Hej Åge...

Uha dog, nok engang et slående eksempel der tjener som en helt fantastisk
god forklaring på... Hvorfor jeg foretrækker at høre musik, og da som her,
foretrækker, absolut IKKE at SE musikken... Andreas, synger en sikkert
ellers udmærket, men da så absolut usexet melodi, medens han prøver at dreje
sin underkrop helt af led. Temmeligt fjoget at se på...

Hun, tja, havd skal man sige, relativt neutral og acceptabel optræden... Men
igen, når ikke man er tilstede... Var det nok bedre, ikke at se noget...

Tja, jeg vil sige som Eva... Måske kendte i Østrig... Men her, næppe...
Medmindre man som dig, er blevet et med TV-Antennen.

Allan... Tja, hvad skal man sige... I det mindste, tyder det da på, han har
et liv... Så prøv noget nyt, spring ud i solen, og den skulle jo ifølge
vejrudsigten, stikke sit dejlige ansigt frem idag... Så altså må det være en
god dag at gøre forsøget på )

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-09-11 10:15

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen
> spring ud i solen, og den skulle jo ifølge vejrudsigten, stikke sit
> dejlige ansigt frem idag... Så altså må det være en god dag at gøre
> forsøget på )
>
> M.V.H....Benny..

Terrassen er gjort klar

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-09-11 10:40

meddelelse news:4e7ef105$0$298$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Terrassen er gjort klar
>
> Hilsen Åge

Jamen prøv dog noget nyt... Gå ud et sted, hvor græsset stå knæhøjt... Og
muligheden for omgående at søge tilbage til TV'et er udelukket...

Som John Mogensen sang... Sæt dig ned i en vejgrøft, og se dig omkring... Se
hvordan livet leves, i hver lille ting...

Hvem ved, er vi rigtigt heldige, finder du melodien... For den er vist igen,
blevet væk

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-09-11 15:45

> Jamen prøv dog noget nyt...

Noget nyt.

Gå ud et sted, hvor græsset stå knæhøjt...

Det har jeg været i dag - Det står efterhånden knæhøjt i min have - og det
er ikke karse.

> Og muligheden for omgående at søge tilbage til TV'et er udelukket...

Helt klart. Vi var på Pandekagecafeen og Fur Kaffe og The idag

> Som John Mogensen sang... Sæt dig ned i en vejgrøft, og se dig omkring...
> Se hvordan livet leves, i hver lille ting...

Vi sad ved bordene og så ud over fjorden, både fra "På Herrens Mark" og ved
"Fur Kaffe og The"

> Hvem ved, er vi rigtigt heldige, finder du melodien... For den er vist
> igen, blevet væk

Det skal den også være sådan nogle steder. Vi hørte fuglene synge, i stedet.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-09-11 05:21

meddelelse news:4e7f3e5b$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> ved "Fur Kaffe og The"

> Det skal den også være sådan nogle steder. Vi hørte fuglene synge, i

Hvilket vil sige, næste gang skal spritprocenten være lidt lavere

M.V.H....Benny..