Lidt Henning Jeensen-musik
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-09-11 12:55

Der må også være lidt Henning-musik - her er noget af det musik er meget
fremme i tiden, på Henningen pladereol
http://www.youtube.com/watch?v=YYOD_RbzYqc

Og frem til nutiden: http://www.youtube.com/watch?v=nqHMZxxmqVk

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-09-11 13:15

meddelelsen news:4e7dc507$0$290$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Der må også være lidt Henning-musik - her er noget af det musik er meget
> fremme i tiden, på Henningen pladereol
> http://www.youtube.com/watch?v=YYOD_RbzYqc
>
> Og frem til nutiden: http://www.youtube.com/watch?v=nqHMZxxmqVk

Ups! - det der Henning Jensen unge publikum er der godt nok ikke, men så her
da: http://www.youtube.com/watch?v=fq8fafhoDVs

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-09-11 16:26

meddelelsen news:4e7dc9a7$0$295$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Ups! - det der Henning Jensen unge publikum er der godt nok ikke, men så
> her da: http://www.youtube.com/watch?v=fq8fafhoDVs

Skal vi ikke lige have noget af det nyeste Henning-Jensen-musik, hehe:
http://www.youtube.com/watch?v=i0Nobl7IAnA&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 24-09-11 16:37

On 24-09-2011 17:26, Åge Halldorsson wrote:

> Skal vi ikke lige have noget af det nyeste Henning-Jensen-musik, hehe:
> http://www.youtube.com/watch?v=i0Nobl7IAnA&feature=related

Har du helt lagt maskin-umpaen 'på hylden'?

Jeg forventer at du lader dig rigt repræsentere i stafetteten.
Samtlige dine tv-schlagere er jævnt kedelige, så du har nok 'at ta' af'.
En enkelt Hansi og du er sikker vinder.
Uha uha. :-|

Henning.