Atlantis musicalen...
Fra : Tue Sørensen

Dato : 24-09-11 17:16

Er der nogen der ved hvor man evt. kan købe DVD-udgaven af den danske
'90er-musical "Atlantis"? Det er en koncert-udgave der udkom i 2003,
men jeg kan ikke umiddelbart finde den hos nogle online-forhandlere.

- Tue S.

Fra : Kert Rats

Dato : 25-09-11 01:08

"Tue Sørensen" <sorensonian@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

**********

Jeg kan ikke hjælpe, men jeg vil spørge dig, om den version, du søger, har
forbindelse med Ingolf Gabolds Atlantis fra 1971, se
http://da.wikipedia.org/wiki/Ingolf_Gabold
Babold-versionen søger jeg nemlig, indtil videre uden held.

Venligst

Kert Rats

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 25-09-11 07:49

Kert Rats skrev:

> [...]
> 1971, se http://da.wikipedia.org/wiki/Ingolf_Gabold
> Babold-versionen søger jeg nemlig, indtil videre uden held.

Ingolf Gabolds "Atlantis for beatgrupper og
symfoniorkester" blev sendt som koncert i radioen
med Radiosymfoniorkestret i 1971. Jeg har en kopi
af optagelsen på spolebånd, men mon ikke DR har
den med bedre lyd?

Foruden RSO medvirkede: Lars Bisgaard, vokal,
Ole Matthiesen, orgel, Ole Kock Hansen, klaver,
Torben Munk, single- og rytmeguitar, Bjarne
Rostvold, trommer. Tekst: "Myten om Atlantis"
af Rolf Gjedsted.

--
Herluf :·)

Fra : Peter Heide

Dato : 25-09-11 01:36

Har du overvejet og checket om den i det hele taget er blevet udsendt på
DVD, den lorte-musical du søger ?

Det dér x-post....hader det !

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 25-09-11 08:00

Peter Heide skrev:

> Har du overvejet og checket om den i det hele taget er blevet udsendt på
> DVD, den lorte-musical du søger ?

Det skriver han jo.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Peter Heide

Dato : 28-09-11 00:26

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det skriver han jo.

Han skriver hvor man "evt" kan købe den.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 28-09-11 07:44

Peter Heide skrev:

> Han skriver hvor man "evt" kan købe den.

Han skriver, den blev udgivet på dvd i 2003.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 28-09-11 07:50

Peter Brandt Nielsen skrev:

> Han skriver, den blev udgivet på dvd i 2003.

Den blev vist udgivet i *2005*, hvis det er denne:
http://www.imusic.dk/dvd/5706876566743/musical-2005-atlantis-the-musical-dvd

--
Herluf :·)

Fra : Peter T.

Dato : 29-09-11 23:57

Den 25-09-2011 02:36, Peter Heide skrev:

> Har du overvejet og checket om den i det hele taget er blevet udsendt på
> DVD, den lorte-musical du søger ?
>
> Det dér x-post....hader det !

Men du glemte selv, i din negative galde, at futte til mudderet, hvor
dit indlæg retteligt hører til.

fut mudder

--
Peter T.

www.christianiafolkeaktie.dk - jeg har støttet med en tusse.

Fra : Tue Sorensen

Dato : 02-10-11 11:29

On Sep 25, 2:08 am, "Kert Rats" <n...@hestedag.nu> wrote:
> [...]
> Babold-versionen søger jeg nemlig, indtil videre uden held.

Ellers tak, men nej, det har ikke noget med det at gøre.

- Tue