FF fortryde tilladelse til popup
Fra : Steen J

Dato : 24-09-11 07:30

Nu er jeg kommet til at tillade et bestemt websted at åbne popup's, og har
fortrudt det. Hvordan gør jeg i FF, hvis jeg vil annullere den tilladelse?

/Steen J

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-09-11 08:17

Steen J skrev:

>Nu er jeg kommet til at tillade et bestemt websted at åbne popup's, og har
>fortrudt det. Hvordan gør jeg i FF, hvis jeg vil annullere den tilladelse?

Funktioner > Indstillinger > Indhold > Undtagelser > Marker og tryk på
Fjern websted

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : scootergrisen

Dato : 24-09-11 12:13

> Funktioner > Indstillinger > Indhold > Undtagelser > Marker og tryk på
> Fjern websted

Jeg har på det senere også oplevet at det kan være smart og højre klikke
på hjemmesidens baggund og vælge "view page info" > "permissions".

Fra : Steen J

Dato : 25-09-11 10:35

Tak til begge!

/Steen