DownLoad Rollespil
Fra : Thor Jakobsen

Dato : 12-08-01 20:22

en der hved hvor man kan spille/downloade et rollespil gratis som man kan
spille på nettet gratis

Dunston

Fra : Flemming Foss

Dato : 12-08-01 22:01

On Sun, 12 Aug 2001 21:22:20 +0200, "Thor Jakobsen"
<thor1986@post.cybercity.dk> wrote:

>en der hved hvor man kan spille/downloade et rollespil gratis som man kan
>spille på nettet gratis
>
>Dunston

Prøv http://www.magewar.com/

/Flemming

Fra : Andreas H. Lassen

Dato : 15-08-01 00:35

Hey Flemming
Spiller du også Magewar???

Jeg spiller på Server 1.
xZero
Leader of the Ordre of Vengeance
-subguild to The White Raven

P.S.
Hvis der er nogen der har lyst til at spille magewar, er de velkommen til at
joine vores guild, vi har en træningslejer man skal igennem først, hvor man
lær de mest nødvendige ting for at blive en effiktiv mage..

Mvh Andreas

Fra : Jakob Kusk

Dato : 14-08-01 18:15

Jeg har ledt efter liiige sådan en type spil. Kan jeg blive ny
guild-aspirant?

Jakob Kusk

If the Vikings were alive today...I think they'd be amazed by how much
glow-in-the-dark stuff we have, and how much we take it for granted.

Fra : Andreas H. Lassen

Dato : 15-08-01 09:29

Selvfølgelig kan du det..
Du kan enten gå ind og oprette en mage selv også sende mig en besked
ingame.. xZero(#960), eller hvis du vil have lidt info før du vælger type så
sig til....

Andreas

Fra : Jeppe Møller

Dato : 15-08-01 12:32

Ja det er ikke til at spille på nettet, men der er massere af RP til
download
pyhada!
http://www.darkshire.org/~jhkim/rpg/freerpgs/index.html

/Jeppe