For popmusik-elskerne: Carmen Nøwl igen - ~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-09-11 08:44

Til dem der kan lide pop-musik - Krutte-Pelle-Linå-musik og Henning
Jensen-musik

Så er det i aften Fru Nøwl kværner løs

WILKOMMEN BEI CARMEN NEBEL
ZDF Lørdag kl. 20.15-23.00.

Det er som sædvanligt en irriterende blanding af pop, slager og volkmusik,
så dem der kan lide pop-musik har noget at se frem til i afen. Der plejer
også at være noget
Henning Jensen-musik, sån med nogle af dem han kalder meget gamle
pensionister med rullator. men altså også en masse Krutte-Pelle-Linå-musik

Jeg vælger at stå af. Jeg synes popmusikken ødelægger hele showet. Men i
alsidighedens navn er her lidt om showet:

http://carmennebel.zdf.de/ZDFde/inhalt/19/0,1872,8346387,00.html

Her er lige lidt af navnene i aften:

Andrea Berg,
Jürgen von der Lippe,
Karel Gott,
Ute Freudenberg & Christian Lais,
Maite Kelly,
DJ Ötzi,
Mireille Matthieu,
Das Deutsche Showballett Berlin,
Jackie Evancho,
Elin Kolev,
Die Lucky Kids,
Dornrosen
Das Ensemble des Musicals "Ich war noch niemals in New York".

Og en masse andet kedeligt noget

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 24-09-11 08:50

On 24-09-2011 09:43, Åge Halldorsson wrote:

> Jeg vælger at stå af.

Så mener du at andre vil plages med show'et?

> Men i alsidighedens navn

I hvad?

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-09-11 08:55

"Henning Jensen" <hbjweb@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Så mener du at andre vil plages med show'et?

Der er jo mange der IKKE plages af pop-musik. Det var for at hjælpe dem der
kan lide popmusik, med oplysning om dette delvise pop-show.

Jeg kan kan godt sætte mig ind i at det må væget en plage at se sån noget
pop-værk.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 24-09-11 08:59

On 24-09-2011 09:54, Åge Halldorsson wrote:

> Jeg kan kan godt sætte mig ind i at det må væget en plage at se sån
> noget pop-værk.

Det er ikke pop'en der afskrækker, det er schlagerværket.

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-09-11 08:50

meddelelsen news:4e7d8a36$0$288$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Til dem der kan lide pop-musik - Krutte-Pelle-Linå-musik og Henning
> Jensen-musik

HOV! - Vi skal lige huske at dette show, som sædvanligt en gang om året er
et
"Spendengala zugunsten der Deutschen Krebshilfe". Det sendes fra Magdeburg

Men altså, det er stadigvæk et show i serien "Wilkommen bei Carmen Kværn
øøøhhhh..... Nebel.

Læs mere her om det der krebs-hilfe:
http://www.krebshilfe.de/aktuelle-themen.html?&tx_ttnews%5Btt_news%5D=3057&tx_ttnews%5BbackPid%5D=158&cHash=d08cdaac24

Hilsen Åge

Fra : P. Petersen

Dato : 24-09-11 17:28

"Åge Halldorsson" skrev i meddelelsen

[...]

Tak for oplysningen Aage.
Men der er ingen af artisterne, der er "poppede" nok til mig. :(
Men jeg kan anbefale dette link. Pink Floyd.
http://www.youtube.com/OfficialPinkFloyd
Livekoncerten fra Wembley i nov. 1974 bliver sendt som sløjfe og starter
hver hele time.
Så du kan sagtens nå, at lave kaffe og smøre et par ostemadder så du er
parat ved pc-skærmen kl. 19.00
God fornøjelse.

Med venlig hilsen
Pelle