Cannstatter Wasen nr. 166 går i gang / luf~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-09-11 17:09

Så er Oktoberfesten også igang i det Sydvestlige Tyskland.

Ikke bare München, men også Stuttgart er nu med. Det er som bekendt verdens
næst-største Oktoberfest, efter München

Slagerne kører i en sløjfe i de næste 3 uger.

ARD I SYDSVESTTYSKLAND SENDER I AFTEN FRA CANSTATTER WASEN
Se med på ARD-Südwestfunk kl. 20.15-21.45.

Her er et klip fra sidste år

Vi stiller om til et af teltene. Så er vi i Stuttgart. Vi tager for os af
retterne.
Frau Wæber byder velkommne. Vrøvl, hehehe, jeg mener selvfølhgelig Hansy
Vogt. Hæhæ

ADVARSEL - ASVARSEL
Hold på hat, briller og tænder. Slagerfester er igang. Vi starter oppe i 5.
gear. Så er man advaret. Værsågod ARD i SydTyskland. Giv den gas, en spand
slager på
www.youtube.com/watch?v=y51lm-_Ph1I

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 23-09-11 17:12

On 23-09-2011 18:08, Åge Halldorsson wrote:

> Hold på hat, briller og tænder. Slagerfester er igang. Vi starter oppe i
> 5. gear. Så er man advaret. Værsågod ARD i SydTyskland. Giv den gas, en
> spand slager på
> www.youtube.com/watch?v=y51lm-_Ph1I

Det er jo gammelt musik fra 1950'erne!!!

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-09-11 17:22

"Henning Jensen" <hbjweb@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er jo gammelt musik fra 1950'erne!!!
>
> Henning.

Ja, men musikken bliver spillet i nutiden. Det er ikke noget af det der Elga
Olgo fra 1920. Det her er spritnyt.

hehe ......men dit unge publikum er der da.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-09-11 19:21

"Henning Jensen" <hbjweb@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er jo gammelt musik fra 1950'erne!!!
>
> Henning.

Og meget andet godt gedigen slager og volksmusik.

Vi er igang fra Stuttgart. Kukuret er over 20.15 - Nu skal
Überburgermeisteren (eller hvad Fanø det hedder), banke hanen i øltønden.

Så nu er der gang i Schwartzwald-Marie - i ved den der plejer at være med
Dorfrocker. Her er det dog Hansy Vogt (Feldberger) der synger den.
Jeg tor heller ikke det er Frau Wæber øhhh.... hansy der er aftenens
showmeister, som han plejer at være

Festen er igang

ARD i Sydvest-Tysklan kl. 20.15 - Velbekomme

Schöne abend
Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 23-09-11 21:49

"Henning Jensen" <hbjweb@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er jo gammelt musik fra 1950'erne!!!
>
> Henning.

Ja og de har sgu ingen skam i livet. Tænk at pakke nogle fede klassikere ind
i sådan en gang talentløs tam-tam.

Fra : Henning Jensen

Dato : 23-09-11 22:05

On 23-09-2011 22:48, Allan Krautwald wrote:

> Ja og de har sgu ingen skam i livet. Tænk at pakke nogle fede klassikere ind
> i sådan en gang talentløs tam-tam.

Det er en helt anden sag.
Her er Ågen undskyldt. Han tror at det er tysk umpa, og hvorfra skulle
han vide andet?

Man har desuden sat spritprocenten ned på denne jydske humlevand.
Det har han sikkert ikke bemærket, udover at det giver ham abstinenser:
http://ekstrabladet.dk/nationen/article1625620.ece

Så kan de lære det!!!

Henning:

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-09-11 22:34

> umpa, og hvorfra skulle han vide andet?

.......................Og skal vi ikke lige nupse et nummer mere med dette
dejlige rock´n´roll-orkester

The Cash, giv den gas.
Vi tager med SWF på en anden tour - ohww jahrrr:
http://www.youtube.com/watch?v=1ObdM-qn6JI&feature=related

Peter Kraus, gå hjem og læg dig

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-09-11 22:37

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Tænk at pakke nogle fede klassikere ind i sådan en gang talentløs tam-tam.

Og skal vi ikke lige høre

BALLRUM BLITZ, tilsat The Cash og et drys slager-fisering:
http://www.youtube.com/watch?v=3yK-YjqS02s&feature=related

Det bliver den ikke ringere af. Mennn jeg foretrækker nok Sweets originale
udgave. Men den her er da lidt nice.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-09-11 22:56

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Ja og de har sgu ingen skam i livet. Tænk at pakke nogle fede klassikere
> ind i sådan en gang talentløs tam-tam.

Menm vi kan jo også lade Wirtschaftswunder smide en spand kul på i stedet -
Det er også kræs.
http://www.youtube.com/watch?v=GSQ9ShC_U9k&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson