Hvem er det som spiller her?
Fra : Søren Blom

Dato : 23-09-11 12:33

hej

Er der nogen som kan oplyse mig, hvad det er for en musik der er brugt på
viden her http://www.moviezoo.dk/dvd-film/Walking-Tall-2_5051159203410

Venlig Hilsen

Søren Blom

Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 23-09-11 12:46

Søren Blom skrev:

> Er der nogen som kan oplyse mig, hvad det er for en musik der er brugt
> på viden her http://www.moviezoo.dk/dvd-film/Walking-Tall-2_5051159203410

Cyndi Laupers "I Drove All Night"?

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Søren Blom

Dato : 28-09-11 23:45

"Peter Brandt Nielsen" wrote

Cyndi Laupers "I Drove All Night"?

Tak, jeg syndes nok det var noget far mine teenage år, men nærmere kunne jeg
ikke komme det.

Fra : Michel Sanomi

Dato : 23-09-11 05:43

On 23 Sep., 13:33, Søren Blom <so...@blom.dk> wrote:
> Er der nogen som kan oplyse mig, hvad det er for en musik der er brugt p
> viden herhttp://www.moviezoo.dk/dvd-film/Walking-Tall-2_5051159203410

Vist denne:

Cyndi Lauper: "I drove all Night" - http://www.youtube.com/watch?v=ehSURbG7cxA

Den er også indspillet af Roy Orbison og Celine Dion.

Mange hilsner
Michel