Re: CONGRATULATIONS?
Fra : Allan Vebel

Dato : 22-09-11 23:06

Mrs. Grace Anderson skrev:

> Congratulations you have won US$2,000.000.00
> (Two Million Dollars) on Spanish compensation
> charity program

Hej Grace!

Jamen, send bare en check, så klarer jeg resten
i banken.

Du kan finde adressen på min hjemmeside.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 22-09-11 23:16

Allan Vebel skrev:

> [...]

Hov, den røg forkert af sted. Grace skylder mig
efterhånden 12 millioner dollars, men jeg får
aldrig den check fra hende

--
Allan Vebel
http://vebel.dk

Fra : Birger Sørensen

Dato : 22-09-11 23:30

Allan Vebel formulerede Friday:

> Hov, den røg forkert af sted. Grace skylder mig
> efterhånden 12 millioner dollars, men jeg får
> aldrig den check fra hende

Kun 12?...
lol

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 23-09-11 00:21

Birger Sørensen wrote:

Grace skylder mig

> Kun 12?...
> lol

Jeg har da også gennem tiderne vundet adskilligt mere i diverse lotterier,
som jeg aldrig har deltaget i.

Erik Ginnerskov