Opslag hos Mormonerne..og hvad så ??
Fra : pm

Dato : 23-09-11 08:54

Jeg har flere gange fundet aner i deres register, med oplysninger om, hvor
de har hentet opslag
Men her er jeg på bar bund
Source Information:
EMMELY ANTOINETTE MORTENSEN
Birth: 13 APR 1895
Denne oplysning har jeg..Fødselsstiftelsen
Christening: 30 APR 1895 Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark
Denne har jeg ikke
Death: 25 SEP 1956
Denne har jeg ikke
Batch Number: 7914950
Sheet: 93
Source Call No.: 1260547 Type: Film

Hvordan kommer man videre her fra.... ???
PM

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-11 12:53

Kan du ikke ved hjælp af Batch-nummeret finde tilbage til oplysninger om
kirkebogen?

Eller måske bruge Politiets registerblade til at finde hende før 1923:
http://www.politietsregisterblade.dk/index.php?option=com_sfup&controller=politregisterblade&task=viewRegisterblad&id=2103849&backside=0
Kunne være hende
eller måske:
http://www.politietsregisterblade.dk/index.php?option=com_sfup&controller=politregisterblade&task=viewRegisterblad&id=1713839&limitstart=0

Inger

Fra : pm

Dato : 23-09-11 16:19

Hej Inger
Tak for din ulejlihed, men jeg har prøvet at klikke på de batchnr. uden der
sker noget andet end blanke sider
Politiregisterbladene har jeg dog allerede
Tak for indsatsen-))
PM