Spand Fuld!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-09-11 08:55

Anden gang jeg var nede og hente kaffe hos bageren imorges,
forklarede kaffe automaten virkeligheden omkring den: "Spand Fuld",
oversat til Dansk betyder det at kaffe automaten er loebet toer for kaffe!

Hvilket jeg forklare til ekspedienten, og overbeviser sikkert halvdelen af byen om
at jeg er en analfabet der ikke kan laese, samtidig!

Det skal lige siges at jeg staar med tortur i hjernen kun to mennesker har
haft overlevet nogensinde!

Den anden en indfoedt Australier der levede for lang tid siden!

En kombination af oerebetaendelse,mellemoerebetaendelse og det vaerste programmering et menneske
nogensinde har vaeret udsat for, og jeg mistaenker et eller andet fremmedlegme indsat overst i hoejre side af
bihulen forrest, hvilket forklare den modbydelige farve mit hoejre oeje har haft i et paent stykke tid om morgenen,
det forsvinder ca. 30 minutter efter at jeg vaagner!

Jeg er programmeret til ikke at tage det ud: "noget med at pille naese" Det var under torturen i 1998,
det blev gjort, jeg er sikker paa at jeg havde snotklatter sidende i ansigtet , og noget andet
loebende ned af ansigtet, opkast var der ihvertfald, nu jeg taenker over det blev jeg selv torteret til at syntes at
det var en god ide og sige det hoejt, at det nok ville vaere en god ide at blive programmeret til ikke at pille naese!

I det mindste er det ikke lykkedes at goere mig til en Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pille misbruger!
Eller at faa mig til at stemme paa det politiske parti DF!

Krydspost: dk.politik,dk.helbred,dk.vidneskab.psykologi

(anden gang jeg skriver dette, min maskine froes foerste gang, jerg tog et skaerm billede med min mobiltelefon, og skrev det af,
det er helt normalt naar man er kvante mekanisk aktiv og programmeret til at "Oedelaegge sig selv" og
"Goer det der er bedst for Foraedderne"(Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt)

(Det er bare at istedet for at goere folk skeloejede i fjernsynet, jordskaelv paa Haiti eller myrde Danskere i unifirm i udlandet
hvis de har en paen kone, saa laegger jeg min maskine ned paa den ene eller anden maade!)

Jeg har altid vaeret en stor tilhaenger af AMD og deres produkter, men bliver noed til at indroemmer at min nuvaerende
quad core fra intel og intel bundkort har vist sig at vaere solidt!(DX58SO)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-09-11 11:45

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7c3cf0$0$286$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

(Det er bare at istedet for at goere folk skeloejede i fjernsynet, jordskaelv paa Haiti eller myrde Danskere i uniform i udlandet

(stavefejl indsat af emdr fjernet!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-09-11 12:48

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7c63e5$0$289$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg er ogsaa saa smaat ved at vaere faerdig med at goere alle de ting, jeg er blevet programmeret
til aldrig at goere, af foraeddere i 1998, ved at der bliver sendt smerte signaler til min brainstem og limbic system
hver gang jeg overvejer at goere dem,planlaegger at goere dem eller goer dem!
(de fleste af dem ting jeg aldrig kunne finde paa at goere foer emdr,faktisk stoerstedelen med 100 procents sikkerhed!)

Jeg mangler kun lighe at aflive Karsten Bjoernholt og hans familie og en del andre og alt deres biologiske afkom, via
"spooky action at a distance" egentlig bliver det vel saa "lethal action at a distance"
Quantum Entangelment!

Alle Religioese Mirakler er Kvante Mekanik!

Samme metode i brug da jeg gjorde jordskaelv paa Haiti og skeloejede i fjernsynet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-09-11 14:15

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7c72d4$0$284$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Af de ting jeg er blevet programmeret til at goere, er stoerstedelen ulovlige, dem har jeg undgaaet
(der er et par skriverier her i nyhedsgrupperne, og paa et tidspunkt er jeg blevet noed til at pastaa at have gjort en forbrydelse som
jeg ikke har gjort, egentlig er det ogsaa et lovbrud, jeg er saa heller ikke doemt for det! Eller nogen anden forbrydelse!)

Og af de ting jeg er programmeret til ikke at goere er stoerstedelen lovlige, jeg tror der er en eller to ting der er ulovlige, foremaalet med
dem var at give det indtryk at det der foregik var helt ok og iorden, overfor vidner til forbrydelsen jeg blev udsat for!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-09-11 14:31

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7c8710$0$284$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Og saa maa politiet goere deres arbejde, og forsvare mig mod den sindsyge Karsten Bjoernholt, mens jeg sidder her og goer
mine religions ting, paa en fuldstaendig lovlig maade!

Der var et mindre teknisk problem med ulogik artilleriet tidligere , det er det eneste!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-09-11 14:33

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7c8ac7$0$294$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Egentlig er den bedste maade at forklare det paa, en ulovlig og fejlfungerende IFF, der identificere fjender som venner!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-09-11 14:55

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7c8b37$0$287$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Hele problemet er "Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"
andre sadister, paedofile osv..!

"Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt" er drevet af smerte signaler til brainstem og limbic system!
Og desuden er min underbevidsthed torteret til at vaere overbevist om at der er det samme som at doe, hvis
det ikke bliver gjort!

Maengden af boern i det kvante mekaniske mareridt er blevet dramitisk foroeget af

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-09-11 15:15

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7c908a$0$287$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Desuden er jeg ved at goere mig selv til den onde,forkerte osv. pga. "Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"
Og ham den rigtige uforkerte usindsyge-bindegale-vanvittige!

Det har jeg ikke taenkt mig at finde mig i, jeg gik kun med til at proeve emdr for at se om det kunne afhjaelpe en depression!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-09-11 15:33

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7c953d$0$281$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Og nej jeg er ikke en perverser, hvis jeg var ville jeg vaere doed!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-09-11 09:40

On 23 Sep., 16:33, "Peter Nicolaysen" <peternicolay...@gmail.com>
wrote:
> [...]
>
> Sane Peter
>
> Og nej jeg er ikke en perverser, hvis jeg var ville jeg vaere doed!

Ja, jeg selv og min underbevidsthedburde bruge mere tid, paa at goere
mig selv fri for snavs ved hoejre mellemoere,hoejre side af
bihulen end at lege med min chipsaet koeler, og omraadet bag ved
hoejre oeje ogsaa!

Saa tid til naese spray!

Det havde selvfolgelig ikke vaeret noedvendigt hvis at Karsten
Bjoernholt ikke var en bindegal sindsyg!

Hoejre side af baghovedet ogsaa(indersiden af kraniet)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-09-11 16:43

wrote:
> [...]

Bjoernholt ikke var en bindegal sindsyg!

Hoejre side af baghovedet ogsaa(indersiden af kraniet)

Det er utroligt saa effektiv saa effektiv at Google faar lov til at vaere af
"Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"
Hvis at jeg fremstaar som....lad mig se, hvordan det blev sagt...Icky!

Sane Peter