Synes lige...
Fra : Martin Bak

Dato : 22-09-11 22:02

At vi skulle have bare én ny tråd i dag.
Hvordan var dagen på vejene?

Her som det plejer, små biveje, hvor højest en fasankok kommer på tværs ind
imellem...

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Uffe Ravn

Dato : 22-09-11 22:31

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev

> At vi skulle have bare én ny tråd i dag.
> Hvordan var dagen på vejene?
>
> Her som det plejer, små biveje, hvor højest en fasankok kommer på tværs
> ind imellem...

Olien er skiftet, det samme er oliefiltret, hældt sprinklervædske på.
Vejene? De er stadig fulde af huller!

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-09-11 22:37

Martin Bak skriver:

> At vi skulle have bare én ny tråd i dag.
> Hvordan var dagen på vejene?

I dag var den stille og rolig. Fra Hammel ind mod Århus, ned på "ring 3"
og ind ved Hasselager - det hele i "stangtrafik". Fra Hasselager til
Horsens ved middagstid og hejm ved 15 tiden. Knapt så megen trafik, men
alligevel ikke noget at bemærke.

I går var det langt værre, her var jeg på E45 sydgåene ved at overhale
en lastbil, da den begynder at trækek ud til overhalning - er du gal en
Touran den kan bremse!

Klaus
Forum om modeltog og tog i 1:1: http://www.baneforum.dk

Fra : Leo Jensen

Dato : 24-09-11 01:35

On 22 Sep., 23:01, "Martin Bak" <forn...@fornavnefternavn.dk> wrote:
> [...]
> Hvordan var dagen på vejene?
>
> Her som det plejer, små biveje, hvor højest en fasankok kommer på tværs ind

Udmærket ide med en tråd til hver dag. Så kan dem der vil kaste mudder
blive hængende i den 8-10 dage, mens dem der hellere bare vil
hyggesnakke starter en ny...

Jeg kan ikke huske noget specielt fra trafikken torsdag, men i går
kunne jeg godt have kørt en 10-årig møgknægt på cykel ned. Vi havde
øjenkontakt, alligevel kørte han direkte ud foran mig. Jeg var dog
selv på cykel og ville sikkert slå mig, så jeg valgte at bremse hårdt
og skælde ud...

MVH Leo

Fra : Ralph K

Dato : 24-09-11 22:51

> Hvordan var dagen på vejene?

Her gik turen fra Lolland til Fr.Værk og retur senere.
Ikke voldsomt meget trafik, men 3 stupide svenskere på vej hjem fra
indkøbstur i Tyskland
i hver deres Volvo og trailer og alle 3 med 115-120 kmt.
Ellers gik turen stille og roligt.
Heller ikke synderligt meget trafik mellem Roskilde og Fr.sund som der
plejer at være.