Atomer danner par og bliver skilt efter et~
Fra : Kall, Mogens

Dato : 21-09-11 11:53

Videnskab.dk skriver ...

Atomer danner par og bliver skilt efter et fast mønster

21. september 2011 kl. 03:51
http://videnskab.dk/miljo-naturvidenskab/atomer-danner-par-og-bliver-skilt-efter-et-fast-monster

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 13372 news:4e76fbef$0$316$14726298@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 13390

Fra : Dieter Britz

Dato : 23-09-11 14:40

On Wed, 21 Sep 2011 12:52:36 +0200, Kall, Mogens wrote:
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

Sig mig, ser du virkeligt gerne at millioner af mennesker bliver
dræbt på stedet? Jeg gik og troede at du opfatter dig som kristen.
--
Dieter Britz

Fra : Kall, Mogens

Dato : 26-09-11 08:16

"Dieter Britz" <dieterhansbritz@gmail.com> skrev ...

Fra : Rado

Dato : 26-09-11 13:37

<Jesus.loves.you.et@gmail.com> wrote:

>Atomer danner par og bliver skilt efter et fast mønster

De er jo næsten helt menneskelige...

--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer